"מכבי ת"א תפסיד את האליפות אצלנו בשני"

עצבים בסכנין
עצבים בסכנין | צילום: ערן לוף

אבו יונס וסכנין לא נרגעים: "זו חזירות". בשבוע הבא יפגשו שוב בליגה

(גודל טקסט)

הרוחות בסכנין לא נרגעו אחרי ההדחה מגביע המדינה בסיום ה-3:2 למכבי תל אביב. מילא ההפסד במשחק, בו נפלו גם טעויות שיפוט לטובתם של האדומים, אבל בצפון סרבו לקבל את חידוש המשחק המהיר של טל בן חיים שהוביל לשער השוויון של ברק יצחקי.

"אני לא רוצה להתייחס להתנהגות ולחזירות של שחקן הקבוצה היריבה", הגיב בחריפות יושב ראש בני סכנין מוחמד אבו יונס, שהוסיף בזעם: "מי שמתנהג ככה זה לא שחקן נבחרת. את האליפות הם יפסידו אצלנו בסכנין".

"מה שעשה טל בן חיים זה דבר נוראי וחסר ספורטיביות", הסכים גם המנכ"ל חאלד דוכי. "פשוט הוא שחקן נבחרת והוא צריך להוות דוגמא אישית לכל מי שצופה בו, לכן מכבי ת"א לא הפגינה ערך ספורטיבי וזה מביך". 


בליגה זה ייראה אחרת? (ערן לוף)

"אף אחד לא אמר לבן חיים שלא יגיע לדוחא ביום שני, הכל שקרים", הבהיר דוכי, והוסיף: "אבל אני מבטיח שביום שני ניתן מאמץ כפול וננצח אותם ובגללנו יפסידו את האליפות. מכבי ת"א היא הגורם העיקרי בכל הבעיות ואפשר להבחין בזה בכל מגרש בו הם משחקים. השחקן שלנו הוציא את הכדור החוצה כדי לקבל טיפול, אבל במכבי ת"א התנהגו בצורה לא ספורטיבית. בושה של כדורגל, ביום שני יהיה פייט כפול".

עוד בסיום המשחק אמר הקפטן חאלד חלאיילה: "זה חוסר ספורטיביות, זו בושה למועדון כמו מכבי ת"א – אני לא מתבייש לומר זאת. אם זה היה הפוך, אני מבטיח לך שבני סכנין הייתה עוצרת את המשחק. אני מקווה שאותו מקרה יקרה ביום שני בדוחא ואנחנו נעשה אותו דבר. קבוצה כמו מכבי תל אביב לא צריכה לנצח אותנו בדברים כאלה, אלא רק מקצועית".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי