אבוקסיס: "מכבי ת"א הגעילה את הכדורגל"

לגיטימי או מביש?
לגיטימי או מביש? |

המאמן רתח, שוטרים נשלחו להגן על השופט. חלאיילה: "אנחנו היינו עוצרים"

(גודל טקסט)

בני סכנין פינטזה על גמר ראשון מאז 2004 בו זכתה. נציגת המגזר נלחמה ולא נפלה ממכבי תל אביב, אבל ירדה מנוצחת אחרי 3:2 מאכזב. במוקד עמדה כמובן התקרית במהלכה חלוץ הצהובים טל בן חיים חידש את המשחק לאחר שמגן האדומים עלי עותמאן הוציא את הכדור כדי לקבל טיפול. המהלך הוביל לשער השוויון של ברק יצחקי ומכאן ואילך זה האירוע שעמד במוקד העימות.

 

 

"עלי עותמאן הרגיש כאבים בשריר והוציא את הכדור לידי, הוא נפל על הרצפה. השופט היה צריך לעצור את המשחק. לא מדובר בדקה ה-90, זה לא בזבוז זמן. השופט הרביעי סימן לו לעצור, אך השופט המשיך, מכבי המשיכה וכבשה. אני לא ראיתי דבר כזה כל חיי. לפעמים קבוצות לא עוצרות, אבל דבר כזה לא ראיתי. מכבי ת"א שברו שיאי גועל נפש. מאז שאני בכדורגל לא ראיתי דבר כזה", זעם יוסי אבוקסיס בסיום.

 

"זה גועל נפש, שיא הגועל של הכדורגל אני מתבייש בשביל מכבי תל אביב כי היא יכולה לנצח אותנו גם בלי המהלך הזה. יש עוד משחק ארוך, אתם טובים מספיק בשביל לנצח אותנו. טל בן חיים התחיל את כל המהלך הזה, ארבעה שחקנים המשיכו, אני קראתי שבמקומות אחרים קבוצות של גברים כובשים גול עצמי. מכבי תל אביב הגעילה את הכדורגל הישראלי", המשיך מאמן סכנין במונולוג עצבני.

 


עותמאן, המוקד השני של המהומה (ערן לוף)

 

"אמרתי לטל בן חיים שמה שהוא עשה זו בושה. אני מאוד אוהב אותו, אך הוא נכנס לאטרף מהקהל והטירוף הם לא יודעים לקבל בפיגור ואני אישית בהלם ממה שקרה. אני בהלם, מכבי ת"א קבוצה טובה מסכנין, היא יכולה לנצח אותנו בכל מצב. אבל שיעשו זאת דרך כדורגל. זה הגעיל אותי, גם אם הייתי מנצח, זה מגעיל. אני אמיתי, היה משחק כדורגל מצוין של הקבוצה שלי, נתנו פייט אדיר. מגיע לבחורים כל הכבוד. אין לי מה להגיד יותר", סיכם אבוקסיס.

 

"אני תוהה למה במחצית השניה, כשהם הובילו 2:3 ואנחנו הוצאנו כדור לטיפול, הם החזירו לנו אותו? אם הפילוסופיה שלהם היא לא להחזיר כדור, אז למה הם החזירו?", המשיך אבוקסיס. 

שוטרים נשלחו לאבטח את הכניסה לחדר השופטים, בעוד שמנכ"ל סכנין חאלד דוכי זעם: "השחקן שלנו הוציא את הכדור החוצה בכדי לקבל טיפול, אבל במכבי ת"א התנהגו בצורה לא ספורטיבית. בושה של כדורגל, ביום שני יהיה פייט כפול".


שוטרים בכניסה לדחר השופטים. לא נעים (חאלד דראושה)

חלאיילה: "בושה למועדון כמו מכבי ת"א"

"זה אמוציות של המשחק ומה שהיה במגרש נשאר שם. כולם עצבניים במשחק. זרקנו מילים, אבל זה קורה. אני לא רוצה להגיד מה היה ביני לבין ערן זהבי, אני שומר את זה לעצמי", אמר בסיום קפטן סכנין חאלד חלאיילה. "אני רוצה לדבר על המשחק עצמו, עמדנו בצורה טובה, היה כדורגל טוב ועכשיו הפנים קדימה".

על טל בן חיים אמר חלאיילה: "זה חוסר ספורטיביות, זו בושה למועדון כמו מכבי ת"א – אני לא מתבייש לומר זאת. אם זה היה הפוך, אני מבטיח לך שבני סכנין הייתה עוצרת את המשחק. אני מקווה שאותו מקרה יקרה ביום שני בדוחא ואנחנו נעשה אותו דבר. קבוצה כמו מכבי תל אביב לא צריכה לנצח אותנו בדברים כאלה, אלא רק מקצועית".

"אני מתרכז אך ורק בסכנין ובמטרות שלה ולא במכבי ת"א, אנחנו חייבים לנצח אותם", הדגיש קפטן סכנין. "זו פעם ראשנה שדבר כזה קורה לי בקריירה, אני משחק כדורגל בקבוצה הבוגרת 17 שנים. אין מה לעשות, אנחנו צריכים להתמודד עם זה. נלמד מהטעויות ונתקן ביום שני".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי