בוס אישר: "עוזב את מכבי ת"א, עובר לאייאקס"

בוס
בוס |

המאמן נפרד בידיים ריקות: "לא הייתי מספיק טוב. לא הזמן לדבר על סגל"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הגיעה לעונה הנוכחית כאלופת שלוש השנים האחרונות, עם טרבל מקומי, כרטיס לליגת האלופות, תקציב איתן וסגל חזק. ואז הגיעה באר שבע. ואז באה הסערה מול סכנין. ואז 0:6 מוחץ על מכבי חיפה העיר את היריבה דווקא לפני גמר הגביע. בטדי 0:1 קטן של הירוקים הספיק להם כדי לשבור בצורת בת 18 שנה במפעל, ולהשאיר את הצהובים בידיים ריקות בעונת 2015/16. 

"באתי לזכות בתארים, לא הצלחנו בזה. לא היינו טובים מספיק, אני לא הייתי טוב מספיק", סיכם פטר בוס. "לפני כמה ימים ברכתי את הפועל באר שבע והפעם את חיפה. בגמר מכבי חיפה נאבקה כדי להשיג תוצאה טובה. מבחינתי, העונה הזו הייתה כשלון כי באתי לזכות בתארים. זו אכזבה. זה ספורט, אי אפשר תמיד לזכות. גם ברצלונה לא זכתלה השנה בליגת האלופות". 

NIEUWS | Peter Bosz nieuwe trainer #Ajax: https://t.co/MwyQbGiDkJpic.twitter.com/rleGeHg74r

— AFC Ajax (@AFCAjax) May 24, 2016

"אמרתי לשחקנים שנהניתי לעבוד איתם, אלה היו רק 5 חודשים", נפרד בוס. "זה לא היה מספיק טוב. אני עוזב לאייאקס. זה לא הזמן לדבר על שחקנים. יקחו כמה ימים, כמה שבועות. כרגע אני עוד חושב על כך שהפסדתי עם מכבי את הגביע. כל משחק פה היה מדהים, גם משחקי החוץ. אני אוהב מאוד את העיר תל אביב, האנשים פה מאוד נחמדים. גם אם אלה היו רק 5 חודשים, היה נחמד".


עונה עם הרבה עצבים (ערן לוף)


יוסי בניון, יגיע למכבי תל אביב כמחזיק הגביע? (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי