בכיר בסכנין לבן חיים: עוד נסגור איתך חשבון בשני

משחק גדול
משחק גדול |

החלוץ ספג איומים ("נשבור לך את הרגל") לאחר חצי הגמר והשיב: "בוא נצא כבר עכשיו"

(גודל טקסט)

שער יתרון מנבדל ברור, שוויון שערורייתי, מאמן מורחק ופנדל שלא נשרק. כל אלה היו רק במחצית הראשונה של חצי גמר גביע המדינה בין בני סכנין למכבי תל אביב, ונראה היה שהשופט גיא ברגר איבד שליטה בשלב מוקדם. 

במהלך ההפסקה השתוללו מזעם אנשי סכנין בכניסה לחדרי ההלבשה ומאבטחים הוזעקו. הסבה הייתה ברורה. בדקה ה-27 עלי עותמן סבל מכאבים, ויתר על הכדור שהיה ברשותו וסימן שהוא פצוע. טל בן חיים לא עצר לרגע, הכניס את הכדור למגרש וברק יצחקי דאג לשוויון. כשר, אבל מסריח במיוחד. 

"אני לא רואה שום בעיה עם השער", הבהיר פטר בוס במהלך ההפסקה, והסביר את עמדתו: "אם שחקן פצוע, השופט היה צריך לעצור את המשחק. אם הוא לא עצר, השחקנים הם לא אלה שצריכים לעצור". 

בסיום התפתח עימות מכוער במיוחד בין אחד מאנשי הצוות של סכנין, שאיים על טל בן חיים: "נשבור לך את הרגליים. נסגור איתכם חשבון ביום שני". החלוץ הגיב: "בוא נצא ונגמור את זה עכשיו".


בוס ואבוקסיס, בשני קצוות מנוגדים (ערן לוף)

על טל בן חיים הוסיף ההולנדי: "זה לא תלוי בשחקנים. אולי זו לא פציעה אמיתית? זה כדורגל. השופט צריך לקבל את ההחלטה, כמו שאמרתי בהפסקה, אני עומד מאחורי הדברים. לדעתי, וזו רק דעתי, השופט הוא זה שצריך לקבל החלטה במקרים מהסוג הזה".

"אני מקווה שנזכה בדאבל, הלילה לא היה קל", המשיך פטר בוס. "כל משחק בישראל הוא קשה. היה לנו מזל בערב, בסיום הגיע לנו לנצח, אך לא היה קל בכלל".

"לא מבין על מה כל המהומה"

"יוסי אבוקסיס זה בן אדם שאני מאוד אוהב. הוא אימן אותי בעבר, אני מכבד אותו. מה שהוא אמר זה עניין שלו ואני לא מעוניין להגיב", הגיב טל בן חיים הנסער. "היה כאן משחק כדורגל טוב, הקבוצה הטובה יותר ניצחה. סכנין נראתה טובה מאוד ומגיעות להם מחמאות".

"אני שחקן כדורגל, אני בורג במערכת", הגיב החלוץ לטענות על הכנסת הכדור המדוברת. "הפילוסופיה של מכבי ת"א בארבע השנים האחרונות היא לתת לשופט להחליט. אם השופט יעצור, המשחק ייעצר. אנחנו לא עוצרים את המשחק. יכול מאוד להיות שעלי לא ניסה לבזבז זמן. אני? אני מתיישר לפי ההוראות של המאמן והמועדון שלי. מי שמשלם לי משכורת בעשירי לחודש זה מועדון מכבי ת"א, אני לא מבין על מה כל המהומה".

"שתי הקבוצות באו לשחק כדורגל יפה, הקהל קיבל חמישה שערים וכולם נהנו, אך האוהדים שלנו שמחים יותר", סיכם בן חיים. "צריך להתעסק בעיקר וזה הכדורגל. אני מקווה שיהיו עוד משחקים כאלה בליגה ובגביע, זה יעשה טובה לכדורגל שלנו".


בן חיים, לקח את הכרטיס לגמר (ערן לוף)

זהבי: "אני גאה בטל בן חיים"

"זה נראה לי תקין. יש לנו מדיניות בקבוצה שאומרת שאנחנו לא נותנים לקבוצות לבזבז זמן נגדנו. ולכן אני מגבה את טל בן חיים וגאה בו", הגיב ערן זהבי. "זה לא תקין בעיניי שחברי הנהלה של סכנין מקללים שחקנים שלנו ומאיימים שלא נגיע ביום שני לדוחה. זה לא מכובד, אבל אנחנו לא נבהלים ונגיע למשחק ביום שני".

גם ברשתות החברתיות האירועים לא עברו בשתיקה: 

היה פעם באנגליה מקרה דומה, ואז הקבוצה המבקיעה פשוט כבשה שער עצמי במכוון.
אבל זה היה פעם. ובאנגליה. ובן חיים לא שיחק שם

— Sharon Davidovitch (@sDavidovitch) April 21, 2016

pic.twitter.com/QFORc2GdIk

— ori uzan (@OriUzan) April 21, 2016

עם כל הגועל הזה חייב לפרגן ליצחקי על גול אדיר.

— ido axebrad (@idoa77) April 21, 2016

התאוששות מרשימה של עותמן#גביע

— Raanan Baranovsky (@raanan25) April 21, 2016
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי