בניון: "גם אם אמשיך וגם אם לא, אני רוצה גביע"

בניון
בניון | צילום: ערן לוף

קפטן מכבי חיפה אחרי החצי: "אחליט לגבי עתידי בקרוב. נבחרת? לא אוותר"

(גודל טקסט)

יוסי בניון סיים את חצי גמר הגביע בדמעות. אולי כי מכבי חיפה ניצחה 1:3 בצורה מרשימה, אולי גם כי חלום הדאבל של הפועל באר שבע נופץ. אחרי המשחק הוא כבר שפך את הלב על מצבו במועדון, מאמן הנבחרת הטרי והיחס בישראל לגיל של השחקנים ולא ליכולת. 

"זה היה משחק העונה בשבילנו, לא רצינו לסיים את העונה עכשיו", אמר בניון הנרגש מיד אחרי שריקת הסיום. "אחרי עונה כזו מאכזבת בליגה, עשינו את זה בגדול מול הקבוצה הכי טובה בארץ. יכולות יש לנו, ראו בשני המשחקים האחרונים יותר מחויבות. הפעם שילבנו בין שתיהן וניצלנו את ההזדמנויות". 

"כבר הנפתי את גביע הליגה האירופית, אבל בארץ הפסדתי גמר ועוד כמה חצאי גמר", הזכיר הקשר. "זה יהיה חלום עבורי ועבור עוד שניים-שלושה שמגיע להם. נחזור לליגה בניסיון לסיים במקום הרביעי וניפגש בטדי. לא חושב שהפועל ב"ש היו חלשים, תמיד המשחקים מולם צמודים. היינו רגועים והשקט מולם במתפרצות היה טוב. אני מאחל להם המון בהצלחה בליגה". 


חיפה עם הפנים קדימה, באר שבע נותרה מאחור (ערן לוף)

"מבפנים אני מאושר", הבהיר בניון. "ניצחתי קבוצה ששיחקתי בה ומגיע להם העונה לזכות בתואר. מגיע לנו על העבודה: ספגנו הרבה ביקורות וגם אני. אני לא יודע מה יהיה לגביי בעונה הבאה. אני רוצה ליהנות בחודש ומשהו הקרובים שנשארו. גם אם אהיה פה וגם אם לא, אני רוצה גביע. אקבל את ההחלטה בקרוב". 

על מינויו של אלישע לוי לתפקיד מאמן הנבחרת אמר קפטן מכבי חיפה: "אני הכרתי את כל המועמדים לנבחרת. לאלישע זה מגיע, הוא עבר דרך ארוכה. כל עוד אני שחקן, לא אוותר על הנבחרת. אין סעיף שמי שמעל גיל 32-33 לא יהיה בנבחרת. רק בארץ מתעסקים בגיל, בחו"ל רואים שחקני נבחרת בני 38 ו-37. אני רק בן עוד מעט 36 ואם אהיה טוב אין סיבה שלא אהיה שם. גם אם לא אהיה שם, אהיה מאושר עם מה שתרמתי".


בניון, עליה מרגשת (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי