זהבי: בן חיים מושך אש, אבל אני אוהב שהוא איתי בקבוצה

זהבי התבדח
זהבי התבדח |

קפטן מכבי ת"א: "גם כשאבוקסיס היה בהפועל ת"א ביקשו לא להוציא כדור"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הבטיחה אמש (חמישי) מקום בגמר הגביע אחרי 2:3 דרמטי על בני סכנין כשבמוקד עמדו מספר רגעים ובעיקר חידוש המשחק אחרי שעלי עותמאן הוציא את הכדור והחלוץ טל בן חיים בחר לחדש את המשחק.

 

"סתם עושים יותר מדי רעש וצלצולים. ברוב המקרים כשמבקיעים מולנו יש את הדקות הראשונות שמושכים מולנו זמן. כקבוצה לקחנו החלטה שלא עוצרים", אמר ברק יצחקי בעקבות חידוש המשחק המהיר. "עלי עותמאן חזר לשחק 90 דקות. צריך להוריד את העליהום ולהפסיק להתעסק בשטויות. הסתכלתי על התקציר. כשהכדור יצא החוצה עותמאן עדיין עמד, הוא חשב שמדובר בשחקן אחר. כשטל הוציא את האאוט, הוא פתאום ישב על הרצפה. אם הייתי עושה אותו דבר? כן".

 

 

"סכנין קבוצה טובה ומאומנת, אנחנו מוכנים לעוד משחק קשה. נבוא מוכנים", הוסיף החלוץ קראת משחק הליגה הטעון בין הקבוצות ביום שני. "בסכנין מתעסקים בשטויות וחבל. הם עצבניים אחרי המשחק, אפשר להבין אותם. אם ככה הם חושבים, שיהיה בהצלחה. אני מבין את הכעס שלהם. לא צריך לעשות עליהום על טל, גם אני יכולתי להיות שם והייתי מוציא את הכדור מהר. זו החלטה של המועדון ושקבוצות ילמדו לא ליפול מולנו".

 


יצחקי עם זהבי, "החלטה של המועדון" (ערן לוף)

 

"אני שמח שברגעים המכריעים של העונה אני חוזר לשחק, מקווה שזה ימשיך ככה. אני מרגיש טוב", סיכם יצחקי. "צריך להתרגל לסיטואציות שונות בקריירה, לפעמים אני משחק בהרכב ולפעמים לא. זה טוב מאוד לכדורגל הישראלי שיש גמר בין מכבי תל אביב למכבי חיפה. באר שבע בפורמה טובה, אבל מכבי חיפה מול מכבי תל אביב זה הקלאסיקו הישראלי".

 

"קבוצות מבזבזות נגדנו זמן ואנחנו לא עוצרים, זה ככה כבר 3 שנים. גם אם היינו מפסידים, הם לא היו נותנים לנו את האליפות בדוחה", הגיב ערן זהבי לאיומים מכיוון סכנין. "גם כשיוסי אבוקסיס היה עוזר מאמן ואני שיחקתי בהפועל ת"א היו מבקשים מאיתנו לא להוציא את הכדור".

 

"בגלל שזה טל והוא מושך קצת אש, כולם מדברים על זה. דברו על השער שהוא הבקיע בדקה ה-85", המשיך זהבי. "אני אוהב ששחקן כזה איתי בקבוצה. כל המשחק שלו הוא בלהט. לפעמים זה מוציא אותו מריכוז, הייתי רוצה שתמיד זה ייקח אותו למקומות של ריכוז כמו הפעם".

 


"שיקח את זה למקומות של ריכוז" (ערן לוף)

 

"אני לא חושב שהייתה לשופטים השפעה על התוצאה", טען ערן זהבי, וסיים עם הערה מחויכת על הוויכוח המילולי עם קפטן בני סכנין: "מה קרה עם חלאיילה? דיברנו על טקטיקה, למדתי ממנו הרבה".

 


מדברים על טקטיקה (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי