משומר לא ישחק מול ב"ש, ריאן יחליפו?

משומר. יעבור מבחן כשירות לפני המשחק
משומר. יעבור מבחן כשירות לפני המשחק | צילום: עדי אבישי

במכבי חיפה יחליטו לאחר המשחק מול הפועל באר שבע על עתידו של רוני לוי

(גודל טקסט)

מכבי חיפה משלימה את הכנותיה למשחק חצי גמר גביע המדינה נגד הפועל באר שבע. המשחק הפך לחשוב עוד יותר בשל השפעתו על העונה הבאה וההחלטה של נשיא המועדון יעקב שחר בנושא המאמן רוני לוי .

 

רוני לוי יבצע מספר שינויים בהרכב מזה שחילץ תוצאת תיקו מאופסת נגד מכבי תל אביב. להרכב ישוב הקפטן יוסי בניון כמו גם השוער ולדימיר סטויקוביץ' על חשבונו של אוהד לוויטה שהצטיין נגד הצהובים. מחוץ לסגל יהיו הפצועים הבלם הספרדי מרק ואליינטה והקשר עטאא ג'אבר. במקומו של וליינטה ישחק עיאד חבשי. המגן אייל משומר הסובל מפגיעה בגיד הברך לא ישחק נגד באר שבע. מי שעשוי להחליפו הוא איסמעיל ריאן שיירד להגנה.

 

 

בתוף כך, התראיין הבלם ספרדי לאתר הקבוצה ודיבר על החיים בישראל: "יוסי בניון – הקפטן – היה מאד חשוב בשבילי כשהגעתי לכאן. הוא התקשר אלי לפני שנחתי והסביר לי הכל על המדינה והקבוצה. לא היה קשה להתאקלם בארץ, כולם במועדון ובעיר עזרו לי ולמשפחתי. אני משתדל ללמוד עברית, כדי להבין מה המאמן אומר, אבל זה לוקח זמן".

 

 

"זה היה לפני הרבה מאד זמן אבל יצא לי לשחק בברצלונה עם מסי, פאברגס ופיקה ומכולם אני נבחרתי להיות הקפטן. זאת היתה תקופה נפלאה, לא הפסדנו משחק במשך ארבע שנים וזאת היתה חוויה מדהימה עבורי. פפ גווארדיולה אימן אותי שנה אחת, למדתי ממנו המון, הוא יודע הכל על כדורגל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי