רועי קהת בראש רשימת הרכש של מכבי חיפה

חגיגות בירוק
חגיגות בירוק | צילום: דני מרון

בכרמל יחגגו גביע ב-19:00, צפי ל-60 אלף אוהדים. הזרים יקבלו מענק

(גודל טקסט)

לאחר 18 שנים של אכזבות מכבי חיפה שמה סוף לבצורת מהזכיה בגביע המדינה. הירוקים שמו מאחור את ה-6:0 המשפיל למכבי תל אביב בשבת ועם משחק הגנה מבוקר השיגו 0:1 על הצהובים וגביע שסיים עונה בטעם מתוק.

 

ראש הממשלה, בנימין נתניהו בירך את נשיא מכבי חיפה יעקב שחר: "צפיתי במשחק והתרשמתי מהנחישות, הרצון וההתמדה. ברכות לך למאמן ולשחקנים".

 

 

המנכ"ל היוצא איתמר צ'יזיק לא היה יכול לעמוד במתח ולאחר השער של קבוצתו שהה עד סיום המשחק בחדר ההלבשה.

 

 

 

מעל 60 אלף אוהדים יגיעו  ב–19:00 לרחבת סמי עופר כדי לחגוג את התואר הראשון שמגיע לאצטדיון החדש.

 

עיריית חיפה וראש העיר, יונה יהב בשיתוף מכבי חיפה גייסו את הזמר משה פרץ ויהיו אמנים נוספים שיגיעו על מנת לחגוג עם הירוקים.

 


סטויקוביץ', יקבל מענק של 50 אלף דולר (דני מרון)

 

שחקני מכבי חיפה הבטיחו לעצמם מענקים כספיים על זכייה בתארים כשהשחקנים הזרים ובראשם ולדימיר סטויקוביץ', מארק ואליינטה ולודוביק אוברניאק יקבלו על כ-50 אלף דולר. גם לקפטן יוסי בניון, אלירן עטר, חן עזרא ולמאמן רוני לוי מובטח מענק כמעט זהה.

 

בניון, טוואטחה ועזרא יעזבו, קינן יהיה הקפטן
ועכשיו הפנים לעונה הבאה. חריש עמוק צפוי במועדון עם קבוצה מחודשת שהמאמן רוני לוי והמנהל הספורטיבי כריסטיאן קרלסן אמורים לבנות. "תהיה כאן קבוצה שתאבק עם הפועל באר שבע ומכבי ת"א על כל התארים בעונה הבאה", אמרו במועדון שצפוי להעמיד תקציב של 75 מיליון ש"ח.

 

יוסי בניון, טאלב טוואטחה, חן עזרא, אוהד לוויטה, קובי מויאל שחר הירש ואוראל דגני יעזבו. ההחלטה על עתידם של שחקנים בעלי חוזה לעונה הבאה בהם אלירן עטר, לודוביק אוברניאק ורומאריו פירס תקבע בקרוב.

 


חריש עמוק בסגל למרות החגיגות (דני מרון)

 

הירוקים לא מתכוונים לשוב על טעויות העונה החולפת ומסמנים כבר עתה שמות של ישראלים מובילים במטרה להביאם לכפר גלים. הקשר רועי קהת שלא זוכה לקרדיט באוסטריה וינה מסומן כאופציה ראשית להגיע למועדון. גם עומר דמארי על הכוונת.

 

במקביל, גם ניקיטה רוקביציה מבית"ר ירושלים שעשוי להפוך לישראלי במהלך העונה הבאה צפוי להצטרף. שמם של קלאודימיר וחסוס רואדה גם כן עלה כאופציה. 

 


קהת, בראש הרשימה (אוסטריה וינה, רשמי)

 

מבחינת המחליף של טאלב טוואטחה יכולת התמרון של המנהל המקצועי החדש, תור כריסטיאן קרלסן ושל המאמן רוני לוי, תהיה גדולה יותר במצבת הזרים מאחר והאופציה לצרף שישה זרים עומדת על הפרק. שמות של מועדמים ייבחנו בקרוב. 

 

את סרט הקפטן בעונה הבאה אמור לקבל הבלם דקל קינן שהציג משחק נהדר. בגזרת אלירן עטר יעשו חושבים במועדון ובשיחה עם המנהל המקצועי הנורבגי יוחלט עם החלוץ ימשיך בכרמל.

 

לראשי מכבי חיפה מובן כי רק מהפך בסגל ישדרג את המועדון קדימה.

 


אמור להיות הקפטן, קינן (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי