"שכטר מפחיד, החלוץ בכושר הכי טוב בליגה"

שכטר כובש את הראשון. שמונה שערים בשמונה משחקים
שכטר כובש את הראשון. שמונה שערים בשמונה משחקים | צילום: דני מרון

בבית"ר ירושלים מרוצים מהבכורה של מימר. שביעות רצון מקונט ומהייסטר

(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים לא ידעו למה לצפות ממשחק הבכורה של שרון מימר על הקווים, יממה בלבד לאחר האימון הראשון שהעביר, אבל אחרי ה-0:2 על קריית שמונה ברבע הגמר הראשון כבר ניתן לומר שאותו מינוי שעורר סערה הצליח לחולל שינוי.

 

נכון שמדובר במשחק אחד, אך בבירה מספרים כי הצלחה בטדי קשורה בעיקר לאנרגיות אותם מצליח המאמן לעביר לשחקנים – ונראה שמימר יוכל לשנות את מה שבן שמעון מעט הרס, כך טוענים במועדון. "ראו קבוצה רעבה שניהנת מכדורגל, בעוד אצל בן שמעון היה נראה שהם עושים טובה".

מיד עם פרסום ההרכבים תהו רבים היכן מתופקד הצרפתי אנטואן קונט שערך הופעת בכורה, ורק תוך כדי המשחק התברר כי הוא יכול לשחק הן בעמדת המגן הימני והן בעמדת הבלם. אמש הוא גילה ניצוצות בעמדה הכה בעייתית העונה בבית"ר, ואיפשר לקלטינס לעזוב את ההגנה ולשוב למרכז השדה.

מימר עם קלטינס. השחקן חזר לקישור ופרח (דני מרון)

שני השחקנים שסחטו את מירב המחמאות היו מרסל הייסטר ואיתי שכטר. האחרון כבש צמד שהעלה את מאזנו לעשרה שערים העונה במסגרות המקומיות והשמיני שלו בשמונת המשחקים האחרונים: "איתי בכושר מפחיד. אפשר להגיד שהוא החלוץ בכושר הכי טוב בליגה היום". על הייסטר סיפרו שחקנים בקבוצה כי חזרה לו שמחת החיים אחרי העזיבה של רן: "זה היה מרסל של אירופה. כיף לראות אותו ככה".

"כיף לראות אותו ככה". הייסטר עם מימר (דני מרון)

גם הקהל הירושלמי זכה לשבחים על התנהלותו במשחק. ארגון "לה פמיליה" אמנם לא זנח את המחאה נגד טביב, אבל עשה זאת בקריאות בלבד כשהמטרה הייתה לא לפגוע בקבוצה. בנוסף האוהדים לא גילו יחס עויין למימר, שבסוף אף לחץ את ידיהם.

"חלמתי על בכורה כזו ואני שמח שזה התגשם. אי אפשר לתאר את זה במילים", אמר מימר בתום המשחק, "מאמן שעובד בבית"ר ולא עולה עם פרפרים משקר. מה שניצח את המשחק היה האנרגיות שהשחקנים הביאו ועכשיו צריך להמשיך עם זה הלאה".

יכול לשחק הן כמגן והן כבלם. קונט (דני מרון)

השינויים בהרכב:"רן השאיר קבוצה שמדורגת במקום שמוביל לפלייאוף העליון, אז כנראה הרבה החלטות שלו היו טובות. קלטינס בקישור? שינוים זה חלק מהדינמיקה בכדורגל".

מטרות הקבוצה:  "המטרה בבית"ר ידועה – להשיג כרטיס לאירופה. בית"ר חייבת להיות בפלייאוף העליון ולהגיע הכי רחוק בגביע, אם לא נעשה את זה ניכשל".

"המטרה של בית"ר ידועה. להשיג כרטיס לאירופה" (דני מרון)

ההחמצות הרבות: "אני בטוח שהשחקנים רצו וראו שהם נהנו. יש פה שחקנים מהטופ של הכדורגל הישראלי ושהם נהנים רואים את זה. 0:2 לא סוגר את הסיפור ונצטרך לבוא ולעשות שם את בעבודה".

על האוהדים: "שמח שהאוהדים מקבלים אותי, כי אני כאן כדי לשמח אותם ובלעדיהם אנחנו לא שווים כלום. אם נמשיך ביכולת הזאת אני בטוח שהם יהיו איתנו".

"שמח שהאוהדים מקבלים אותי". קבלת הפנים שחיכתה למימר (דני מרון)

דוד קלטינס התייחס לחזרתו לקישור: "שמחתי לחזור לשם. אני חושב שקונט נתן משחק טוב, אבל צריך לזכור שקלאודמיר היה מורחק ונראה מה יהיה בהמשך".

השינוי בעמדת המאמן: "בתקופה האחרונה עם רן נראינו טוב, גם כשהתוצאות היו פחות טובות. היום גרמנו לקריית שמונה להיות פחות טובים וזה חשוב. במשחקים שקבוצות באות לשחק כדורגל אנחנו מתמודדים יפה".

החלום לזכות בגביע: "צריך לעשות את המקסימום גם בליגה וגם בגביע, אבל אנחנו רק אחרי משחק אחד ועדיין אי אפשר להגיד שאנחנו עם רגל וחצי בשלב הבא. המגרש בקריית שמונה מאוד קשה, אבל הדברים תלויים בנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי