ארבייטמן יפתח מול הפועל ר"ג ברבע הגמר

|

מהפכה בהפועל חיפה לקראת המשחק ברביעי: גם לבקוביץ' ומגרלשווילי ב-11

(גודל טקסט)

שלומי ארבייטמן חלוץ הפועל חיפה צפוי לפתוח ביום רביעי (19:00) במקומו של מהראן לאלה במשחק הראשון ברבע גמר הגביע מול הפועל רמת גן. גם השוער רובי לבקוביץ' והמגן חיים מגרלשווילי נמצאים בתמונת ההרכב על חשבונם של פיט פלטהאוזן ושמואל שיימן.

 

ייתכן שהמאמן דני גולן ייתן את חולצת ההרכב גם להישאם כיוואן ועידן גולן. מקסים פלקוש'צנקו שחזר לאחרונה לאימונים מלאים צפוי לקבל דקות אך יפתח על הספסל.

 

 

לפני שטס חזרה לארצות הברית קיים הבעלים יואב כץ שיחה עם השחקנים בה נכח גם המנהל המקצועי ניר קלינגר. בקבוצה קיימת אופטימיות מהדרך אך אכזבה מהתוצאות, כאשר הסיכויים לפלייאוף העליון נמוכים מאוד.

 

קוראץ'. אם לא יחזור לאימונים, יתבע את המועדון (ערן לוף)

 

זארקו קוראץ' החלוץ המונטנגרי עבר בדיקה על ידי רופא מטעמו ונמצא כשיר, בדיוק כמו בבדיקה שערך לפני כחודש במולדתו. קוראץ' מעוניין לחזור מידית לאימוני הפועל חיפה ואף להנחית בישראל את אשתו ובנו, אך המהלך מתעכב. אם לא יוחזר לאימונים מלאים עד סוף החודש, מתכוון קוראץ' לתבוע את הפועל חיפה. המונטנגרי מחזיק בחוזה על סך 250 אלף דולר עד סוף העונה הבאה, אבל כל עוד הוא פצוע הוא מקבל רק חלק משכרו ועל ידי חברת הביטוח.

 

הרכב משוער: רובי לבקוביץ' (פיט פלטהאוזן), דור מלול, אושרי רואש, ניסו קפילוטו (ברונו פניירו), חיים מגרלשווילי (שמואל שיימן), לירן סרדל, ג'וליו סזאר, חנן ממן, עדן בן בסט (עידן גולן), אדילסון בהייה (הישאם כיוואן), שלומי ארבייטמן.

 

הפועל ר"ג בפורמה טובה

הפועל רמת גן מנגד נהנית מעונה טובה ומדורגת במקום השלישי בטבלת הליגה הלאומית. האורדונים לא הפסידו כבר בשלושת המשחקים האחרונים בכל המסגרות ולרבע הגמר העפילו אחרי שעברו בפנדלים את הפועל ירושלים בסיבוב הקודם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי