ניסו קפילוטו יפתח ב-11 על חשבון פיניירו הפצוע

קפילוטו. יחזור ל-11 של הפועל חיפה
קפילוטו. יחזור ל-11 של הפועל חיפה | צילום: עדי אבישי

שלישי, 19:00: הפועל חיפה תארח את ראשל"צ בשמינית הגמר. הכתומים ינסו להפתיע

(גודל טקסט)

הפועל חיפה תארח מחר (שלישי, 19:00) את הפועל ראשון לציון במסגרת שלב שמינית גמר גביע המדינה. 

משני האימונים האחרונים עולה כי המאמן דני גולן ימשיך כמעט עם אותו הרכב שפתח בניצחון על רעננה. ברונו פיניירו לא יהיה בסגל בעקבות פציעה באצבע ברגלו (עבר אתמול בדיקה שאימתה שזה אינו שבר), ובמקומו יפתח ניסו קפילוטו.

חנן ממן צפוי לחזור ל-11 כאשר סער פדידה שגם נפצע בשבת יקבל מנוחה. גולן מתלבט בין מהראן לאלה לעידן גולן שירדו לספסל, בעקבות החזרה של אדילסון בהייה, שתורגל לסירוגין עם שלומי ארבייטמן בהרכב.

יואב כץ יטוס חזרה לארה"ב לאחר המשחק מחר (שלישי), אך צפוי לסגור על החתמה נוספת. יש לציין כי קיימת מחלוקת בין יואב כץ לניר קלינגר בנוגע לשחקן רכש נוסף שיגיע – כץ טוען שחייב לחזק את ההגנה בעוד קלינגר תומך בהבאת זר. ג'ון צ'יבוקה ינחת מחר להתרשמות, אך נעשים מאמצים רבים בחיפושים אחר קשר אחורי.

כץ. החתמה נוספת בדרך (ערן לוף)

גם זארקו קוראץ' צפוי להתחיל להתאמן השבוע עם הקבוצה. השחקן יעבור מחר בדיקה מקיפה עם רופא מטעם הקבוצה, ואם יימצא כשיר יחל להתאמן באופן מיידי. מקורביו טוענים כי הוא נבדק בארצו ונמצא כשיר.

בעניין אחר, הקבוצה עורכת בימים האחרונים אימוני כושר עם פיט סמאראס, מאמנה האישי של השחיינית קייטי לדקי, שהוא גם מאמנו האישי של כץ. סמארס יטוס ביום חמישי יחד עם יואב כץ חזרה לארה"ב ועד אז יעביר לקבוצה מספר אימוני כושר.

בראשל"צ בונים על הנסיון של השחקנים הוותיקים

הפועל ראשון לציון תגיע למפגש כשהיא שואפת להמשיך במומנטום החיובי מהליגה תחת המאמן ניר ברקוביץ'. אחרי ה-0:0 אצל עכו בקבוצה הבינו שנחוץ חיזוק לחלק ההתקפי, אך המעמסה תיפול על אוהד קדוסי המנוסה.

ברקוביץ' בונה על הניסיון של מיכאל זנדברג לצידם של נס זמיר ואלירן סיימון במטרה לנסות להפתיע ולהתברג ברבע הגמר.

הרכבים משוערים

הפועל חיפה: פיט פלטהאוזן, דור מלול, ניסו קפילוטו, אושרי רואש, שמואל שיימן, לירן סרדל, ג'וליו סזאר, חנן ממן, עדן בן בסט, אדילסון בהייה (שלומי ארבייטמן), עידן גולן (מהראן לאלה).

ראשל"צ: איתמר ישראלי, איליי בכר, יובל חליבה, גיא גרוס, אבי סטרול, ויסאם רבאח, אלירן סיימון, נס זמיר, שון מלכה, אריאל לזמי, אוהד קדוסי.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי