שחקן בק"ש: זה לא רק ההפסד, אנחנו במשברון

קשטן. שחקנים הגיעו ללא ביטחון
קשטן. שחקנים הגיעו ללא ביטחון | צילום: דני מרון

הפסד שלישי ברצף הוביל לביקורת על קשטן: "ביצע שינויים ולא תירגל אותם"

(גודל טקסט)

"משהו לא טוב עובר עלינו בתקופה האחרונה. זה לא רק ההפסד, אנחנו בסוג של משברון", כך אמר שחקן עירוני קריית שמונה לאחר הפסד נוסף אתמול, הפעם בגביע המדינה 2:0 לבית"ר ירושלים במשחק הראשון מבין שניים.

היה זה הפסד שלישי ברציפות לתומר קשטן ושחקניו, שאמש בטדי סיפקו את אחד ממשחקיהם החלשים העונה. המאמן אמר בסיום: "היינו רכים ורחוקים מדי מהשער. נתנו לבית"ר לשלוט ולא עשינו מספיק כדי לעצור את זה. אני חושב שזה היה משחק חלש שלנו".

"אני רוצה לחשוב שזה היה משחק חריג, אאין ספק שחייבים לעצור את הרצף השלילי", המשיך קשטן. במועדון מדברים על כך שאם לפני חודש הקבוצה הייתה במאבק הן בליגה והן בגביע, אז כעת נראה שהחלום להפתיע ולהניף תואר מתרחק, כמו גם הסיכוי לסיים בשישייה הראשונה. "אנחנו חייבים להתעשת ולחזור לאותה יכולת מלפני חודש ימים", הבהירו גורמים.

גם המקום בפלייאוף העליון בסכנה (דני מרון)

בקבוצה אף מבקרים את קשטן על כך שהודיע על ההרכב רק בסמוך למשחק וביצע שינויים שלטענת השחקנים עדיף היה לתרגל באחד האימונים. "חלק מהשחקנים באו בלי ביטחון וזה הורגש בפתיחת המשחק", אמר אחד השחקנים.

המשחק הביתי מול בני יהודה בשבת הקרובה הופך למשמעותי ועל כן צפוי קאסיו פרננדס לחזור להרכב הראשון, המגן אמיר נאסר ככל הנראה יאבד את מקומו לטובת עודד אלקיים וגם מעמדו של החלוץ מאוריסיו יתערער וישנו סיכוי כי יפתח מול בני יהודה על הספסל. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי