וידיגאל: הסיכויים 50-50, אבל חייבים לזכות בתואר העונה

גביע
גביע | עדי אבישי

מכבי תל אביב ובני יהודה בהכנות אחרונות לגמר הגביע בטדי (חמישי, 20:45). המאמן הצהוב: "מתכוון להמשיך בהכנות לעונה הבאה". עזוז: "זכיה תהפוך את עונה רעה למתוקה"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב ובני יהודה ייפגשו מחר (חמישי, 20:45) בגמר גביע המדינה וינסו לאחוז בתואר האחרון לעונה. הצהובים יקוו להחזיר את הגביע לארון אחרי שנה בה מכבי חיפה הניפה את התואר ואילו הכתומים ינסו לעשות זאת לראשונה מזה 36 שנה.

מאמן מכבי תל אביב ליטו וידיגאל אמר בפתיחת מסיבת העיתונאים: "חייבים להילחם כדי לקחת גביע. זה יהיה מאוד קשה אבל אנחנו מפוקסים במשימה כדי לנצח. אנחנו חייבים להשיג תואר העונה. אני לא בורח מכלום. אני מתכוון להמשיף ולתכנן את העונה הבאה. לא קל להיות מאמן מכבי תל אביב, קודם ניקח את הגביע ואחר כך נתכנן".


המומנטום: "נכון שהפסדנו שני משחקים בליגה אבל זה בגלל שהראש של השחקנים היה בגמר הגביע. עכשיו אנחנו מפוקסים בזכייה בגביע".


הקפטן שרן ייני הוסיף לגבי הרצון לזכות בתואר: "גם אם נזכה וגם אם לא נזכה זה לא משנה לגבי העונה הבאה. יש לנו הרבה מסקנות כדי להשתפר".


עז
עזוז וייני, מי מהם יניף גביע? (עדי אבישי)


פייבוריטים בגמר: "לא חושב שזה נכון. אולי על הנייר. אתה צריך להביא את הלב והרצון ואת השכל קצת. עובדה שהם ניצחו אותנו העונה. אנחנו לא חוששים לסיים עונה שנייה ללא תואר. אבל המחשבות שלנו חיוביות, לא חושבים שלילי".


מאמן בני יהודה, כפיר אדרי ציין: "נכון שבני יהודה לא פייבוריטית אבל במשחק נתון הכל יכול לקרות. נקראתי לעמדת המאמן בסוף העונה כדי לעזור לבני יהודה. אני לא מתכוון להמשיך לאמן".


האווירה בשכונה: "מי שלא נמצא בשכונה לא יכול להבין את האווירה הזאת, אנחנו לא מגיעים כל שנה למעמד הזה וזה יום חג בשבילנו. נעשה את המיטב, למשחקים כאלה אין חוקים. כל מי שנמצא במועדון רוצה להחזיר את התואר הזה אחרי 36 שנים".



וי
וידיגאל, יציל לעצמו את המשרה? (עדי אבישי)


הקפטן הכתום, איציק עזוז סיכם: "אני לא חושב שהאוהדים שלנו חגגו את את העובדה שאנחנו בגמר. כל מה שקרה באימון וכל האווירה מסביב היא לא על עצם ההופעה אלא העובדה שכולם רוצים לזכות. היתה לנו עונה קשה וזכייה יכולה להיות מאוד מתוקה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי