נתניהו לאברמוב: ניצחון מזהיר, בקרוב אגיע לנגב חומוס בשכונה

בני יהודה זוכה בגביע
בני יהודה זוכה בגביע | דני מרון

ראש הממשלה שוחח עם בעלי בני יהודה לאחר הזכייה בגביע המדינה, מרשיץ': "אני בחלום למרות שהרגשתי שנזכה בגביע"

(גודל טקסט)

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח היום (שישי) בטלפון עם ברק אברמוב, הבעלים של קבוצת בני יהודה תל אביב, מחזיקת גביע המדינה בכדורגל: "מזל טוב ברק, תמסור גם מזל טוב לכל החבר'ה. הבאתם הישג יפה מאוד שלצערי לא יכולתי לצפות בו בערב, אבל התעוררתי לניצחון המזהיר שלכם".

 

אברמוב: "זה היה ארוך ומייגע אבל היה שווה".


 

נתניהו: "תראה, גם מה שאני עברתי היה ארוך ומייגע אבל היה שווה, אז אנחנו תיקו בזה. אבל הבנתי שלא היה רק תיקו, היה מותח ומורט עצבים – היה יפה מאוד".

 

אברמוב: "בהחלט, בני יהודה זה מקום לא רגיל".

 

נתניהו: "אני מכיר אותו היטב ואבוא בקרוב לשכונה, ננגב קצת חומוס. תעביר את הברכות לכולם. הרבה ברכות ומזל טוב!".




שחקני בני יהודה חוגגים (דני מרון)שחקני בני יהודה חוגגים (דני מרון)


מרשיץ': אני בחלום למרות שהרגשתי שנזכה בגביע

סמוך לשעה שלוש לפנות בוקר, הגיע אוטובוס ובו חלק משחקני בני יהודה למאפיית "שיבולת השרון" בבת ים לחגיגות צנועות. המשטרה, טענו במועדון, אסרה על הקבוצה להגיע לחגוג עם האוהדים בשכונת התקווה בשל חשש לבלאגן, וכך בשעה מאוחרת חגגו השחקנים עם הספונסר וקבוצה קטנה של אוהדים ומקורבים. אחרי 36 שנה ללא גביע ו-27 שנה ללא תואר, ההתרגשות הייתה אמיתית ובתולית.


בעקבות הזכייה בגביע המדינה, תשחק בני יהודה במוקדמות הסיבוב השני בליגה האירופית ב-13/14 ביולי. הכתומים לא יהיו מדורגים ויוכלו לפגוש יריבה חזקה. תקדים בית"ר ירושלים בעונה שעברה מראה שאם בני יהודה תעבור את הסיבוב השני, היא עשויה "לקחת" את הדירוג של יריבתה ולקבל הגרלה קלה יותר בסיבוב השלישי.


במקביל לחגיגות, דיברו שוב ושוב אנשי המועדון על העונה הקשה שעברה הקבוצה שכללה שלל סיפורים על התנהלות רעה וחילופי מאמנים. "עשינו טעויות", הודה המנכ"ל/מאמן כפיר אדרי וגם שאר אנשי המועדון טענו שיש חובה לתקן את הרושם הרע מהעונה הנוכחית. אגב, שמם של ניסן יחזקאל, יצחק שום או אלון מזרחי שעזבו לאחרונה לא הוזכר. ההיסטוריה נחתמה על שמם של אדרי ויעקב אסייג.


הקשר אנטוניו מרשיץ' אמר: "קשה להסביר במילים את התחושות. ההתרגשות הגדולה, שמחה, הכל ביחד, אני מרגיש כמו בחלום. אני לא כאן, זה מרגיש לא אמיתי. אמרתי לחבר שלי בישראל שנזכה בגביע. אחרי שנה כל כך רעה, שהכל השתבש לנו, ידעתי שמשהו טוב חייב לקרות. הייתה לי הרגשה טובה. אני לא רוצה לדבר על הבעיות שהיו לי, הכל מאחורינו ואני רוצה לשכוח מזה. אני יכול להגיד שכל מה שכתבו עליי לא נכון. יבוא יום ואדבר על זה".



ואלסקיס: "להביא גביע לבני יהודה אחרי 36 שנים זה וואו". צילום: אלוני מור


"לא ראיתי מצב כזה שמנכ"ל הופך למאמן", המשיך הקרואטי לדבר על אדרי. "אני יודע שזה מוזר, אבל אחרי כל מה שקרה, כפיר ויעקב היו הבחירה הכי טובה כי הם הכירו את השחקנים. תאר לעצמך שהיה מגיע מאמן חדש שלא מכיר אותנו והיו לו 10 ימים להכין אותנו לגמר. עונה כזאת לא יכולה לחזור על עצמה. יש לנו מאמן חדש ועם השחקנים שהגיעו אנחנו קבוצה טובה יותר. אני מקווה שנהיה טובים יותר בעונה הבאה. אני מרוצה בישראל, נראה מה המאמן החדש יגיד, אבל אני רוצה להמשיך".


החלוץ נריוס ואלסקיס הוסיף: "זה כמו חלום, להביא גביע לבני יהודה אחרי 36 שנה זה 'וואו'. האמנו כל הזמן שאפשר לעשות את זה. ניצחנו ביחד. לא הרגשתי טוב אחרי החמצת הפנדל, אבל האמנתי באמיליוס והוא עודד אותי. הבאנו גביע. מגיע מאמן חדש והכל אפשרי. יש לי אופציה לעונה נוספת ואדרי אמר לי שאני ממשיך. אני מרגיש נהדר בישראל. לא הגעתי בכושר טוב, אבל התקדמתי לאט. בעונה הבאה אהיה טוב יותר. הליגה האירופית? קודם נעבור שלב, לא צריך לחשוב על שלב הבתים".  



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי