שביט הזהיר את שחקני עכו מכפר קאסם, בוזגלו: ננסה לחולל סנסציה

אוהד בוזגלו. היום הוא יכול לחייך
אוהד בוזגלו. היום הוא יכול לחייך | צילום: אודי ציטיאט

המאמן שמכיר את ליגה א, התרה בחניכיו לקראת המשחק בסיבוב ח מחר (חמישי, 19:05): "צריכים לעבור לשלב הבא". מאמן היריבה, אוהד בוזגלו: "ננסה לצמצם את הפערים בעמידה טקטית נכונה"

(גודל טקסט)

לאחר ההצלחה ביום שבת בדמות ניצחון החוץ על מכבי חיפה, תרצה הפועל עכו להמשיך את רצף הניצחונות בגביע המדינה מחר (חמישי, 19:05) מול מ.ס כפר קאסם מליגה א. אומנם מדובר בהפרש של שתי ליגות, אבל בעכו לא מזלזלים ביריבה הנחותה, ובמיוחד מי שנזהר הוא המאמן אלדד שביט.

שביט, שאימן עד לא מזמן בליגה א, מכיר את הקושי ואמר לשחקניו: "אנחנו צריכים לעבור לשלב הבא אבל בשום אופן אסור לנו לזלזל בכפר קאסם". מבחינה מקצועית מגיעה עכו למשחק בהרכב חסר ללא הקשרים ברונו איבה וגבי קניקובסקי המוצהבים, וללא השחקנים שעזבו לאחרונה כמו הבלם בן אלגרבלי והחלוצים עזאת חלאיילה וסאם אלישע.

לוטם זינו יחזור להרכב לאחר שנעדר בגלל צהובים. בנוסף בעכו החליטו לשחרר את צמד הנבחנים מדרום אפריקה, מתוך רצון למצוא שחקנים חזקים יותר שיעזרו לקבוצה בחלק השני של העונה.

אלדד שביט
אלדד שביט. מכיר את הליגה (אודי ציטיאט)

מהצד השני כפר קאסם, שהשקיעה סכומי עתק במהלך הקיץ עם רצון להגיע לליגה הלאומית, ונכשלה בחלק הראשון של העונה, שחררה לאחרונה ארבעה שחקנים בכירים ובמקום זה התחזקה השבוע רק בחלוץ פאדי זיאדה. הקבוצה תחסר את הבלם עומרי כהן בגלל צהובים, כך שעומרי עמאר צפוי לפתוח במקומו במרכז ההגנה.

בפעם האחרונה שכפר קאסם הייתה בשלב זה היא הושפלה על ידי הפועל חיפה בתוצאה 1:6, וכעת מקווים במועדון להביא מעט יותר כבוד. המאמן אוהד בוזגלו כבר עשה דברים יפים בגביע לפני שנתיים, כשהדיח את מכבי נתניה והודח על ידי בני סכנין לאחר בעיטות ההכרעה. בוזגלו: "יש פערי רמות ברורים אבל הייתי במצב הזה. אני והעוזר שלי שי חג'ג' ננסה לצמצם את הפערים בעמידה טקטית נכונה ולעשות סנסציה".

אוהד בוזגלו
אוהד בוזגלו. רוצה סנסציה (אודי ציטיאט)

הרכב משוערים
הפועל עכו: רם שטראוס, גל שיש, ינון אליהו, מחמדו סיסוקו, עבדי פרחאת, לוטם זינו, סיראז נסאר, דילן דמראווי, עמראן אלקרינאווי, בן אז'ובל ופיטר אוניקאצ'יץ.

מ.ס כפר קאסם: גיא סאלם, אציל סרסור, עומרי עמאר, תומר אלבז, אחמד סרסור, מוחמד באדיר, אוהד אדלשטיין, אלון סולטן, בן בוטבול, טל ארז ומוחמד באדיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי