אלקיש: הבטחתי לעמוד בכבוד מול מכבי ת"א, יש לנו עתיד

ווג'די אלקיש
ווג'די אלקיש | עדי אבישי

מאמן בני ממב"ע מליגה ב' היה מאושר למרות ה-3:0 וההדחה מהגביע ואפילו לקח חולצה מייני. קרויף: "נאלצתי להכניס את מיכה וגולסה". יצחקי: "יהירות? עשיתי ראבונה גם במשחקים אחרים"

(גודל טקסט)

"אם היית אומר לי לפני שנה שאני אעמוד על הקווים ליד ג'ורדי קרויף, הייתי אומר לך שאתה מסתלבט עלי", כך אמר וג'די אלקיש מאמן בני ממב"ע מליגה ב' אחרי ההפסד 3:0 למכבי תל אביב וההדחה מסיבוב ח' בגביע, "המטרה שלי היתה להופיע בכבוד מול הצהובים וכך עשינו. עד הדקה ה-70 היה 0:0 ואני גאה בשחקנים שלי שנתנו את משחק חייהם".

אל קיש, שהוא גם שחקן פעיל וקפטן הקבוצה, הוציא סלפי מקרויף בסיום וגם קיבל את החולצה של מספר 13 של היריב: "זה כבוד בשבילי לקבל את החולצה של שרן ייני, שתמיד ראיתי אותו רק בטלוויזיה. בסופו של דבר פערי הרמות והכושר הכריעו, אבל אני גאה בשחקנים ובקהל, 1,650 צופים הגיעו מהגולן וגם מהגליל ואני אומר תודה רבה לקהל הזה שהוכיח שלמועדון זה יש עתיד".

לעומתו, ג'ורדי קרויף לא חייך למרות שניצח ועלה לשמינית הגמר: "במחצית הראשונה היינו קצת יהירים, במחצית השנייה שיחקנו יותר טוב. התוצאה הכריחה אותי לעשות את החילופים ולהכניס את דור מיכה ואייל גולסה. ברור שנצטרך לשחק יותר טוב נגד מכבי נתניה אבל כבר שיחקנו בליגה היטב, עם תשוקה ואגרסיביות ואני מאמין שכך יהיה מול נתניה".


קרויף. התעצבן מהיהירות במחצית הראשונה (עדי אבישי)


ברק יצחקי: "
כל הכבוד לבני ממב"ע שנתנו פה פייט אדיר אבל בסופו של דבר היינו טובים יותר וניצחנו. ג'ורדי אמר שהיינו יהירים במחצית הראשונה? לא חושב שהראבונה שלי קשורה לזה. גם במשחקים אחרים נתתי ראבונה".

החלוץ שכבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-70 ששחרר את הלחץ הוסיף: "קיבלנו מספיק בראש על היכולת שלנו במחצית הראשונה. אני בטוח שמול נתניה נראה אחרת. כבר נתנו מספיק משחקים טובים בליגה".

על כך שבמהלך המשחק קשר שרוכים לאייל וקראט שוער בני ממב"ע: "קשרתי לווקראט את הנעליים כי היו לו כפפות. בסך הכל עזרתי לו. זה לא מפחית מכבודי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי