שפרעם בשמינית גמר גביע המדינה אחרי 1:2 על מוסמוס

הפועל שפרעם
הפועל שפרעם | אתר רשמי

החבורה מליגה א' הדיחה את הסינדרלה ממרומי ליגה ג', הרבה בזכות שער קריטי בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, שלמעשה פתח את המשחק. ההגרלה: ב-16:30

(גודל טקסט)

הפועל שפרעם מליגה א' הפכה לקבוצה ה-14 שמעפילה לשמינית גמר גביע המדינה לאחר שגברה 0:2 על בני מוסמוס, הסינדרלה של סיבוב ח' ממרומי ליגה ג'.

המשחק היה צריך להיערך כבר ביום שישי אך נדחה בשל תנאי המגרש בשפרעם, מה שהביא לקיומו היום (ראשון) בצהריים. האווירה ביציעים הייתה נפלאה והמוני אוהדים ממוסמוס הגיעו ואף חלקם נותרו מחוץ לאצטדיון בשל הוראות המשטרה.

המשחק היה שקול במחצית הראשונה, אך ממש בתוספת הזמן כבש נמיר ערה המארחת את הראשון, ולמעשה הכריחה את יריבתה לצאת קדימה ולנסות לאזן. אחרי שהשני הגיע בדקה ה-58 מרגליו של פיראס קורטם, כבר החלו בשפרעם לפנטז על תוצאות הגרלת השלב הבא, שתיערך ב-16:30.

המגרש בשפרעם ביו םשישי
המגרש בשפרעם מיום שישי (ההתאחדות לכדורגל)

למורת רוחם, בדקה ה-90 הורחק שוער הקבוצה מאג'די חלאיילה בגין נגיעת יד מחוץ לרחבה. אחמד דיאב נכנס לשער במקומו, ורן גוזלן ירה פנימה כדור חופשי מדהים שהכניס את המארחת ללחץ. אחרי דקה שרק השופט לסיום, מה שפתח מחאה נמרצת מצד שחקני מוסמוס שזינקו לעברו, והקפיצו את המאבטחים שיגנו עליו בגופם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי