קינדה עידכן: אחזור תוך חודש ואעזור לקבוצה לשרוד

שחקני מ.ס אשדוד
שחקני מ.ס אשדוד | דני מרון

הכוכב הפצוע של מ.ס אשדוד עודד את אנשי הקבוצה אחרי ההפסד הדרמטי להפועל רעננה בגביע. תורג'מן: "אכזבה גדולה", אחד השחקנים סיפר: "הפסד כואב ואכזרי"

(גודל טקסט)

זה לא היה הערב של מ.ס אשדוד. הנסיעה מעיר הנמל לאצטדיון בנתניה ערכה כמעט שלוש שעות בשל עומסי תנועה ואוטובוס הקבוצה נזקק לליווי משטרתי כדי להגיע בזמן לשריקת הפתיחה. במשחק עצמו הקבוצה הדרומית עלתה ליתרון מוקדם, אבל ספגה שער עצמי אומלל מרגליו של קרלו ברוצ'יץ' ובסופו של דבר הפסידה בצורה הכי כואבת שיכולה להיות, בפנדלים, ותיאלץ לראות את חצי הגמר מהבית.

עמיר תורג'מן ושחקניו ידיים לחצו ידיים ובירכו את שחקני המנצחת לפני שמיהרו לשוב לעירם. "האמנתי שהסטטיסטיקה תשתנה ונעשה ניצחון ראשון בהיסטוריה על הפועל רעננה. היינו שם כמעט עד הסוף וזה ממש מבאס ומאכזב את כולנו", אמר תורג'מן המאוכזב בסיום.

על המשחק עצמו הוסיף המאמן: "התכוננו למשחק הזה וכבשנו כפי שרצינו שער מוקדם, אבל אחרי הגול לא יצאנו קדימה ובסוף ספגנו. היה משחק מאוד גברי נגד קבוצה מאוד טובה כמו הפועל רעננה. המומנטום של המשחק לא הלך כפי שרצינו וכשהמשחק מוכרע בבעיטות פנדלים היציבות המנטלית והמזל מכריעים. האכזבה גדולה אצל כולנו".

כבר בשבת תורג'מן ושחקניו חוזרים לליגת העל ולאצטדיון הי"א תגיע בשבת מכבי תל אביב. "שיחקנו 120 דקות וזה יהיה משחק שלישי בתוך שבעה ימים. ניתן לשחקנים להתאושש. ראינו את מכבי ת"א שהיא קבוצה מאוד טובה, נגיע מוכנים למשחק הזה".

עמיר תורג'מן. אכזבה גדולה (דני מרון)
עמיר תורג'מן. אכזבה גדולה (דני מרון)

הקשר הפצוע גדי קינדה היה מראשוני העוזבים את האצטדיון בנתניה וסיפר כי בתוך חודש הוא ישוב לאימונים ויוכל לעזור במאבקי ההישרדות בליגת העל. ביציאה אמר אחד השחקנים המאוכזבים: "ההפסד הזה מאוד אכזרי וכואב, אבל תמיד יש את המשחק הבא ואת השנה הבאה כדי לנסות מחדש בליגה או בגביע המדינה. אנחנו נתגבר".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי