יואב כץ: "ההחתמה של שטקוס? מברירת מחדל זה הפך לבינגו"

ארנסטס שטקוס חוגג
ארנסטס שטקוס חוגג | ערן לוף

בהפועל חיפה מאושרים לאחר העלייה לגמר. הבעלים החמיא לשוער הליטאי שחתום לשנתיים וגילה: "רציתי את פלטהאוזן. שמח ששטקוס איתנו. לוח המשחקים? חבל שנגיע מפורקים ביום רביעי"

(גודל טקסט)

שאגות שמחה אדירות יצאו מחדר ההלבשה של הפועל חיפה לאחר ההעפלה לגמר גביע המדינה, בעקבות הניצחון על הפועל רעננה בבעיטות ההכרעה מהנקודה הלבנה. במועדון הודו שהקבוצה הציגה משחק לא טוב והתקשתה מול היריבה מהשרון, בדומה למה שקרה בליגה.

מאמן הקבוצה ניר קלינגר הודה בסיום שקבוצתו שיחקה לא טוב ושהשוער ארנסטס שטקוס היה גיבור המשחק כאשר הציל שלוש בעיטות. "זה לא היה משחק טוב שלנו והתקשינו מול קבוצה מאומנת הגנתית כמו רעננה", אמר קלינגר. "למזלנו השוער שלנו היה מצוין והוא ללא ספק הגיבור שלנו. אנחנו עדיין במאבק גם בליגה וגם בגביע".

מי שעוד התייחס ליכולת החלשה היה הבעלים יואב כץ שראה את המשחק בארה"ב: "זה היה משחק לא טוב שלנו ולמזלנו עלינו לגמר. חלום הדאבל עדיין קיים והעונה שלנו נמצאת בעיצומה". שטקוס הוא בין השחקנים הבודדים שחתום על חוזה לשנתיים, דבר שאינו מתאים ל'אני מאמין' של הבעלים מחיפה. "רציתי בתחילת העונה את פיט פלטהאוזן, שרצה סכומים גבוהים", סיפר כץ. "ניר רצה את שוער נבחרת גאנה שגם כן דרש סכומים גבוהים ואז קלינגר קיבל המלצה על שטקוס ממאמן ליטאי. הוא הגיע אלינו כסוג של ברירת מחדל והפך לבינגו. שטקוס בעצמו דרש חוזה לשנתיים ואני שמח שהוא איתנו. מגיעות לו מחמאות על המשחק הזה".


כץ. לא אוהב את לוח המשחקים (ערן לוף)

בנוסף התייחס הבעלים למשחק ביום רביעי וביקר את לוח המשחקים: "היכולת הזאת לא תספיק לנו ונצטרך להשתפר גם בליגה וגם בגמר גביע המדינה. אני לא מבין מי בנה את לוח המשחקים כאשר כבר בעוד שלושה ימים יש לנו משחק ליגה ואנחנו אחרי 120 דקות. חבל שנגיע מפורקים למשחק".

שטקוס עצמו התייחס למשחק ואמר: "אני שמח שאני כאן. שיחקתי בהרבה מועדונים וארצות בעבר ולעולם לא היה לי חדר הלבשה מיוחד כמו שיש לי כאן. אני שמח שיש לי חוזה לעונה הבאה". השוער התייחס לפנדלים ואמר: "אני לא בוחר פינות אלא מנחש, ולפני הבעיטה האחרונה הרגשתי שאני הולך לעצור את זה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי