מסתמן: בן זקן לא יאמן את בית"ר ירושלים בעונה הבאה

בני בן זקן
בני בן זקן | דני מרון

גוברים הסיכויים שהמאמן יסיים את תפקידו לאחר ההפסד בגמר הגביע: "לעבוד בארגון עם בעלים כמו טביב זה משהו שצריך ללמוד ולהכיל". קליימן רמז שיעזוב: "אלך למקום שיעריך אותי". מרבית השחקנים לא נשארו להנפה

(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים נוצחה הערב (רביעי) 3:1 בגמר גביע המדינה על ידי הפועל חיפה והיא תסיים את העונה המצוינת שלה ללא תואר. לספורט1 נודע שבעקבות התוצאה קיימת סבירות גבוהה שמאמן הקבוצה בני בן זקן לא ימשיך בתפקידו בעונה הבאה.


שחקני הקבוצה נראו מפורקים בסיום וחלקם ירדו מכר הדשא עם דמעות בעיניים ומרבית הקהל נטש את האצטדיון לאחר השער השלישי של אלון תורג'מן. בוריס קליימן נותר המום על כר הדשא במשך דקות ארוכות, בעוד טל כחילה הלך להתנחם אצל בני משפחתו ביציע כשדמעות זולגות מעיניו. מרבית שחקני בית"ר ירדו מהדשא אחרי שקיבלו את המדליות של המפסידים ולא נותרו לכבד את ההנפה של הפועל חיפה, כשהראשון לעזוב לביתו היה עידן ורד שנראה כעוס ומאוכזב.


בן זקן המאוכזב אמר בסיום: "חוויתי המון דברים השנה. אם היו אומרים לי שזה מה שיקרה בשנה, לא הייתי מאמין. נאבקנו על האליפות, זכינו בכרטיס לאירופה והגנעו לגמר הגביע. העונה הזו טובה מהשנה שעברה וכולם יכולים להיות גאים בה. רצינו גביע, אבל צריך לדעת להסתפק בזה. הגיע להפועל חיפה לזכות גם בתואר, רק אחת הייתה יכול לזכות. הם קבוצה טובה ואנחנו מפרגנים להם על כך. אנחנו נלך הביתה עם מחמאות אבל בלי תואר. מבחינתי, כרגע, אנחנו נאלצים להסתפק בזה. לפני זה מאוד רצינו לזכות בשני התארים, אך זה לא קרה וכעת ממשיכים הלאה". 




"בעונה הבאה אהיה במקום שיודע לכבד ולהעריך". קליימן (דני מרון)


העונה שעברה עליו: "למדתי המון כאן. זו הייתה שנת למידה אמיתית. דברים שקשורים לכדורגל וגם דברים שלא. הניסיון מאוד חשוב עבורי, קודם כל כבן אדם. יש דברים שצריך ללמוד ולתקן, זו סך הכל שנה שנייה שלי כמאמן. חוויתי המון ניצחונות ורגעים שמחים, הייתה לי עונה מדהימה ואני יודע לומר תודה על מה שיש. לקבל החלטות תחת לחץ ולעבוד במקום שדורש תוצאות ולעבוד בארגון עם בעלים כמו אלי טביב, זה משהו שצריך ללמוד ולהכיל. העונה הבאה? אני לא חושב על זה. נשב ונדבר".


בוריס קליימן סיכם: "היו לי כאן ארבע שנים מדהימות. כל עונה עלינו עוד קצת וחבל שהשנה לא לקחנו את הגביע. עשינו מעל ומעבר והוצאנו את המקסימום מהשנה הזאת. קשה לספוג גול כמו שספקתי ואני לוקח את זה על עצמי. הייתי צריך לעצור את זה ועכשיו הפנים כבר קדימה. כתם זה בטוח לא. אני יוצא מהעונה הזו עם ראש מורם. היו לי כאן שנים מצוינות, אבל תמיד זוכרים את האכזבה. מי שמבין ומכיר כדורגל יודע בדיוק מי אני. העונה הבאה? אני אלך למקום שיודע לכבד ולהעריך. האם קיבלתי כאן הערכה? אני לא מתכוון לפתוח את זה עכשיו".

יסיימו את העונה ללא תואר. כחילה, וארן וסאבו מאוכזבים (דני מרון)


אגב, משטרת ישראל הודיעה בסיום המשחק כי "במסגרת הפעילות איתרו והשמידו השוטרים מעל 90 משקאות אלכוהול שנתפסו ברשות אוהדים וצעירים שניסו להכניסם לתחום האיצטדיון", כשלא נמסר אם מדובר באוהדי בית"ר ירושלים או הפועל חיפה. עוד עוכבו לחקירה שלושה חשודים בחשד לספסרות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי