שער אדיר העניק למ.ס כפר קאסם 0:1 והדיח את הפועל פ"ת

מסאי דגו
מסאי דגו | דני מרון

המדורגת שלישית בליגה א' דרום הדהימה ב"מושבה" את נועלת הטבלה בליגת המשנה משער של אוהד אדלשטיין, אקס המלאבסים, שכבש בבעיטה מהאוויר מכ-25 מטרים. הפועל רמת גן גברה 1:2 על הפועל אשקלון

(גודל טקסט)

ביום שני תיערך הגרלת סיבוב ח' בגביע המדינה, אליו מצטרפות גם קבוצות ליגת העל, אבל עוד קודם לכן יסתיים היום סיבוב ז' והפתעה גדולה נרשמה כאשר הפועל פתח תקווה נכנעה בביתה 1:0 למ.ס כפר קאסם, קבוצה נוספת מליגה א' שמדיחה נציגה מהלאומית. עוד הערב, הפועל רמת גן גברה בביתה 1:2 על הפועל אשקלון ועלתה גם כן לסיבוב ח'.

הפועל פתח תקווה – מ.ס כפר קאסם 1:0
הקבוצה המדורגת שלישית בליגה א' דרום, רחוקה רק שלוש נקודות מהמוליכה מכבי יבנה, הפתיעה את קבוצתו של מסי דגו הודות לשער נפלא בדקה ה-20: ההגנה המקומית הרחיקה כדור שהוגבה לרחבה, אלא שאוהד אדלשטיין, אקס הפועל פ"ת, המתין בסבלנות לכדור החוזר ובעט מהאוויר מכ-25 מטרים, כדור שנעצר רק בחיבורים וללא צל של ספק ניתן להכריז עליו כבר כעתה כאחד משערי העונה בכדורגל הישראלי. בשורות כפר קאסם גם הצטיין השוער צליל חתוכה, שגדל בהפועל פתח תקווה.

הפועל פתח תקווה ודגו ישובו כעת למאבקי התחתית בליגה הלאומית, בה אחרי 10 מחזורים היא עדיין במקום האחרון עם שלוש נקודות בלבד – כידוע פתחה את העונה במינוס 11 נקודות. כפר קאסם בוודאי תקווה לקבל הגרלה פיקנטית בסיבוב הבא במקביל למאבקי העלייה ללאומית הממתינים לה בהמשך העונה.

הפועל רמת גן – הפועל אשקלון 1:2
מי שכבר נחשבת לקבוצת גביע מיתולוגית גברה באיצטדיון רמת גן 1:2 על הפועל אשקלון בקרב על טהרת הלאומית. למרות היכולת והתוצאות המאכזבות בליגה, הקבוצה של ניר ברקוביץ' הוכיחה שעדיין מדובר בקבוצת גביע טיפוסית ונהנתה משערים של ברניסלב יובנוביץ' (54) ואור אוסטווינד (75 פנדל), כשלוטם זינו רק השווה זמנית (60) ולקראת הסיום אף הורחק לאחר תיקול חריף. אשקלון יכולה להרגיש מאוכזבת לאחר שדווקא במחצית השנייה הייתה הקבוצה העדיפה ושער נוסף נפסל לה לאחר הצלה מקו השער של שחקן רמת גן ג'ורג' אדוני בהחלטה גבולית של השופט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי