סיבוב ח': בית"ר ירושלים תארח את מכבי ת"א, ב"ש מול ת"א/רמלה

מיקי סירושטיין מול איתי שכטר
מיקי סירושטיין מול איתי שכטר | דני מרון

גביע המדינה: איביץ' ושחקניו יגיעו שוב לטדי ויתארחו אצל קלינגר, האלופה בביתה מול יריבה מהלאומית וכך גם מכבי חיפה שתפגוש את מרמורק. עוד בהגרלה: קטמון מול הפועל ת"א, מחזיקת הגביע הפועל חיפה נגד עכו

(גודל טקסט)
סיבוב ח' בגביע המדינה הולך להיות רותח. הגרלת המשחקים נערכה היום (שני) במשרדי ההתאחדות לכדורגל ובה נקבע כי בית"ר ירושלים תארח את מכבי תל אביב למשחק ענקים – היחיד שיהיה על טהרת ליגת העל.  כזכור, רק לפני כחודש התארחה מכבי תל אביב אצל בית"ר וניצחה 0:2 מצמד של עומר אצילי.


עוד בין המשחקים שהוגרלו, מחזיקת הגביע הפועל חיפה תארח את היורדת לאומית הפועל עכו, האלופה הפועל באר שבע תפגוש את בית"ר תל אביב/רמלה וקבוצת האוהדים הפועל קטמון תארח את הפועל תל אביב. מכבי חיפה שנפרדה מפרד רוטן וטרם ברור מי יאמן אותה עד המשחק בחודש הבא, זכתה להגרלה נוחה נגד קבוצה נוספת שנפרדה ממאמנה לאחרונה, הפועל מרמורק.


בסך הכל בהגרלת סיבוב ח' בגביע השתתפו כל קבוצות ליגת העל, 13 קבוצות הליגה הלאומית, 4 קבוצות מליגה א' וקבוצה אחת מליגה ב'. המשחקים יתקיימו מה-20 ועד ה-24 בדצמבר.


הגרלת המשחקים:

הפועל נצרת עילית – הפועל איכסל

הפועל חדרה – סקציה נס ציונה

א.ס נורדיה ירושלים – בני יהודה

מכבי פתח תקווה – הפועל כפר סבא

הפועל חיפה – הפועל עכו

הפועל קריית שמונה – הפועל מגדל העמק

הפועל עפולה – הפועל בני לוד

הפועל רמת השרון – מ.ס כפר קאסם
בני סכנין – מכבי אחי נצרת
הפועל קטמון ירושלים – הפועל תל אביב
בית"ר ירושלים – מכבי תל אביב

הפועל רעננה – הכח מכבי עמידר רמת גן
מכבי חיפה – הפועל מרמורק
מכבי נתניה – מ.ס דבוריה
הפועל באר שבע – בית"ר תל אביב/רמלה
מ.ס אשדוד – הפועל רמת גן



מכבי ת"א חוגגת על בית"ר בטדי בתחילת אוקטובר. תגיע לשם שוב בגביע (דני מרון)


דור מלול שנכח במשרדי ההתאחדות בזמן ההגרלה שזימנה להפועל חיפה את הפועל עכו אמר: "ננסה לשחזר את העונה הקודמת. ביקשו ממני להביא בהגרלה משחק בית ובשנה שעברה עברנו את עכו בגביע, אז הלוואי שנעשה פלוס-מינוס את אותה הדרך. מקווים שכך יהיה גם השנה. אם יש לחץ בתור מחזיקת הגביע? לא יודע אם יש, אנחנו באים ליהנות ולעשות את הכי טוב שאנחנו יכולים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי