מימר לשחקנים: "תחשבו רק על הגביע, לא על הפועל ת"א"

מימר
מימר | עדי אבישי

מאמן הפועל חיפה שומר על דריכות לקראת המשחק מול הפועל עכו. רן קדוש, בן אז'ובל וגילי ורמוט צפויים לפתוח בהרכב

(גודל טקסט)

"הראש שלכם צריך להיות עכשיו רק במשחקי גביע המדינה ואחר כך נחשוב על הפועל תל אביב" אמר המאמן שרון מימר לשחקני הפועל חיפה לקראת המשחק מחר (חמישי) מול הפועל עכו מהליגה הלאומית. 

במועדון רוצים לנסות ולשחזר את העונה ההיסטורית בשנה שעברה ומבינים את חשיבות המשחק מול היריבה מהליגה הלאומית. שתי הקבוצות נפגשו גם בעונה שעברה במסגרת הגביע אז הייתה עכו בליגת העל וחיפה ניצחה בתוצאה 1:2.

הקבוצה ערכה מאוחר יותר את האימון המסכם ומסתמן שגילי ורמוט ישוב להרכב אחרי שני משחקים בהם הוא נעדר בשל פציעה. בן אז'ובל ימשיך בחוד נגד האקסית. חיפה תגיע למשחק ללא המגינים שון גולדברג וגיא משפתי הפצועים שכלל לא מתאמנים. חן דלמוני צפוי לחזור להרכב על חשבונו של גולדברג. כפי שפרסמנו בתחילת השבוע שוער המשנה רן קדוש יקבל את ההזדמנות בין הקורות בדומה לעונה שעברה ויאפשר מנוחה לארנסטס שטקוס.

בנוסף, עשוי מימר לתת הזדמנות לקשר רועי שוקרני להוכיח את עצמו לפני מועד ההעברות בחודש ינואר. שוקרני שהגיע הקיץ איכזב עד עתה ואם לא ירשים – ישוחרר.  גם החלוץ מאמון קשוע אינו מתאמן עם הקבוצה. סוכנו של השחקן, אסף ואקנין, שוחח עם בעלי חיפה יואב כץ ונראה כי האחרון יאפשר את עזיבתו של השחקן בקרוב. מאידך במועדון מחפשים חיזוק בדוגמת חלוץ וקשר כאשר שמו של מתן חוזז כבר עלה מאז הקיץ וממתינים להודעת מכבי תל אביב בנושא.


רן קדוש. יאפשר מנוחה לשטקוס (דני מרון)

מהצד השני, בהפועל עכו מתכוננים ברצינות למשחק הגביע, אך הראש בכל מקרה נותר בליגה. הקבוצה של המאמן אלון זיו רוצה לסיים את העונה הסדירה בפלייאוף העליון ובכל זאת מקווים לקבל מומנטום חיובי בזכות ניצחון סנסציוני מול מחזיקת הגביע. עזאת חלאיילה אמר לקראת המשחק: "קודם כל אני רוצה לבקש מהקהל שלנו להגיע ולתמוך בנו, כי אנחנו צריכים אותם. אנחנו עובדים קשה באימונים בשביל להגיע מוכנים למשחק. הצוות מעמיד אותנו טוב במגרש וב"ה ננצח ונשמח את הקהל".


הרכב משוער:
רן קדוש, דור מלול, גבריאל תמאש, ריקי מיטרבסקי, חן דלמוני, רסמוס סיוסטדט, מקסים פלקושצ'נקו, גיא חדידה, גילי ורמוט, נס זמיר, בן אזובל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי