אבוקסיס: "מסוג המשחקים שיש לך רק מה להפסיד"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | דני מרון

אחרי שבני יהודה הודחה בעונה שעברה מהגביע להפועל רמת גן מהלאומית, המאמן נזהר: "כשאתה פוגש קבוצה מהליגה השלישית, בתת מודע אתה קצת מאבד את זה". מזור, תורג'מן, ארמלי וג'אן צפויים לפתוח, גם גווילי מהנוער

(גודל טקסט)

בני יהודה, שרושמת עונה מוצלחת מאוד בליגת העל ומדורגת במקום השני בטבלה, תפתח מחר (חמישי) את דרכה במשחקי גביע המדינה, כשתתארח בטדי במסגרת סיבוב ח' אצל א.ס.נורדיה ירושלים, שמדורגת בתחתית ליגה א' דרום. בעונה שעברה הודחה בני יהודה כבר בסיבוב המשחקים הראשון, כשנוצחה על ידי הפועל רמת גן מהלאומית והפעם תנסה הקבוצה להימנע מהדחה מוקדמת.

המאמן יוסי אבוקסיס יאלץ להסתדר עם סגל חסר, ללא אמיליוס זובאס, קרלוס קוויאר, שגיב יחזקאל ואיסמעילה סורו הפצועים וגם ללא מאוויס צ'יבוטה המוצהב. אבוקסיס עשוי לתת מנוחה למספר שחקני הרכב נוספים, כמו איציק עזוז ושי קונסטנטין, ששיחקו במרבית הדקות בליגה מתחילת העונה. "קשה מאוד להגיע למשחק שיש לך רק מה להפסיד בו", אמר אבוקסיס לקראת ההתמודדות.

"המשחק הזה ייפול ויקום על הגישה שלנו, וזה המסר העיקרי שלי לשחקנים", המשיך המאמן. "אם הגישה שלנו תהיה טובה, אז בעזרת השם, גם התוצאה תהיה טובה. אבל אם נבוא ונחשוב שרק השם שלנו, בני יהודה, מול קבוצה בליגה השלישית, ינצח את המשחק, כמו שקרה כבר בהרבה הפתעות בעבר, ואני הייתי שותף לחלקן לטובה או לרעה, לא נצליח. אני תמיד מודאג, ורק כשאני רואה את השחקנים עושים את העבודה במגרש, אני נרגע. התפקיד שלי זה לגרום לכולם, להגיע ברעב למשחק. נכון שהעונה לא היתה לנו בעיה כזו, אבל זה מול קבוצות בליגת העל. כשאתה מגיע למשחק נגד קבוצה בליגה שלישית, בתת מודע אתה קצת מאבד את זה".

עוד אמר אבוקסיס: "בעונה שעברה, הפסדנו להפועל רמת גן, במשחק שהיו בו תנאי מזג אוויר קשים מאוד ולא חושב שהיתה לנו בעיה בגישה, ובכל זאת מדובר בקבוצה מהלאומית. בשנים האחרונות היו אין ספור הפתעות במשחקי הגביע. ואולי אני גם אשתמש בזה לקראת המשחק שלנו. מה שיפה בגביע זה שלפעמים בהגרלה טובה, תוך ארבעה-חמישה משחקים אתה יכול לזכות בתואר שהוא חשוב מאוד, אבל ההגרלה היא מאוד משמעותית. לפעמים אתה יכול לקבל הגרלה קשה ולדבר ללמפה. לפעמים בהגרלות טובות, אתה יכול ללכת קדימה ולזכות בתואר".


בעונה שעברה הכתומים הודחו ליריבה מהלאומית (דני מרון)

על היריבה מנורדיה: "אנחנו לא מזלזלים בנורדיה מכירים את השחקנים הבולטים שלהם, אבל המשחק הזה יהיה תלוי בגישה שלנו ואנחנו נבוא מוכנים אליהם. זה מסוג המשחקים שיש לך רק מה להפסיד"

על פי האימון המסכם, נראה שאבקוסיס שוקל מעבר למערך של ארבעה שחקני הגנה, כאשר מספר שחקנים מחליפים, דוגמת שי מזור, בן תורג'מן, סוהיל ארמלי ודור ג'אן, יקבלו את חולצת ההרכב, כשגם הבלם ניר גווילי, שחקן קבוצת הנוער, עשוי לפתוח.


הרכב משוער:
יונתן שאבי, מתן בלטקסה, דניאל פלשר, ניר גווילי, דן מורי, בן תורג'מן, שי מזור, דולב חזיזה, סוהיל ארמלי, דור ג'אן, ירדן שועה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי