מרווין פירסמן יוכל לשחק נגד קטמון אך לא נגד הפועל חיפה

מרווין פירסמן
מרווין פירסמן | מאור אלקסלסי

המגן השמאלי צבר חמישה כרטיסים צהובים וייעדר ממשחק הליגה בסמי עופר, אופיר חיים מתלבט אם לעלות עם עמירן שקלים או להחזיר את אדי גוטליב למשחק אחד. לפני כן, הקבוצה שפגשה אשתקד בלאומית מחכה לה בגביע

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תשחק ביום ראשון באצטדיון טדי נגד הפועל קטמון בסיבוב ח' בגביע המדינה, אבל במועדון חושבים מעט קדימה – על משחק החוץ בליגה בסמי עופר נגד הפועל חיפה, הקבוצה היחידה שהפועל תל אביב ניצחה העונה. מהמשחק ייעדר המגן השמאלי הקבוע מרווין פירסמן בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים, אך הוא יוכל לשחק נגד הפועל קטמון.

המאמן אופיר חיים מתלבט בנושא מחליפו של פירסמן, כשעמירן שקלים הוא המגן השמאלי היחיד שעומד לרשותו והוא עדיין לא שיחק העונה בליגת העל. אפשרות נוספת היא הצבתו של הבלם רז שלמה כמגן ואם לא יהיו תקלות מקצועיות מול אדי גוטליב הוא ישוב לשחק למרות הכוונה למכור אותו.

הפועל תל אביב התכוונה לצרף בחלון ההעברות בינואר את המגן הימני של הפועל עפולה נועם גמון ולשחרר את עבדי פראחת שמלבד משחק בודד כמחליף לא שיחק עדיין העונה, אלא שגמון נפצע אתמול במשחק הגביע של הפועל עפולה נגד בני לוד ונראה כי הוא יושבת לתקופה ארוכה והמהלך לא ייצא לפועל. גמון היה אמור להיות הגיבוי למגן עידן כהן. באימונים האחרונים מתורגל רז כהן בקישור המרכזי ומסתמן כי הברזילאי קאיו אלבש יהיה בהרכב הפותח נגד הפועל קטמון.

מרווין פירסמן. לא יכול לשחק בסמי עופר (מאור אלקסלסי)
מרווין פירסמן. לא יכול לשחק בסמי עופר (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי