לא שקט במכבי חיפה: בלבול זרק את סומא מהאימון

סיידובה סומא
סיידובה סומא | ערן לוף

המאמן טען שהקשר לא השקיע מספיק, כשהאחרון היה מאוכזב מכך שלק קיבל הזדמנות נגד מרמורק. במועדון מרוצים מכך שרק כ-100 אוהדים מחו: "יעקב שחר הוא לא הבעיה אלא הפתרון". בלבול זכה למחמאות

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

במכבי חיפה אמנם מרוצים מהעלייה לשמינית גמר המדינה לאחר הניצחון החלק על 0:5 הפועל מרמורק, אבל כבר מסתכלים קדימה לעבר שני משחקים הליגה הקרובים ומסמנים אותם כמשמעותיים במיוחד. "המשחקים שמצפים לנו עכשיו הם סופר חשובים כי בעזרתם נדע אם נבלה את העונה בצמרת או בתחתית", הסבירו בכרמל.


למרות הניצחון הקליל, לא היה שקט הבוקר באימון הירוקים. המאמן מרקו בלבול זרק מהאימון את הגינאי סיידובה סומא לאחר שטען כי לא השקיע מספיק. עם מינויו, הבהיר בלבול בשיחותיו הראשונות עם השחקנים כי הוא דורש השקעה בכל אימון ומי שלא יעמוד בסטנדרטים, ימצא את עצמו מחוץ לסגל. בסביבתו של סומא סיפרו כי הקשר זעם על כך שלא קיבל הזדמנות גם בגביע המדינה, כשהמאמן טרם החליט אם להשעות את השחקן.


בלבול, שנמצא בתפקיד רק יומיים, כבר זכה למחמאות על המשמעת הטקטית שהפגינו השחקנים. "התפקיד של המאמן הוא לשכנע את השחקנים ללכת בדרך שלו", אמר בלבול. "למרות זאת, אני לא נאיבי ויודע שהקבוצה צריכה להתחזק. מכבי חיפה צריכה לחשוב בגדול ואני מאמין שאצליח איפה שמאמנים אחרים טעו. אני מקווה שלקל תהיה סבלנות ללוות אותנו במלחמה הזו בסיומה נחזיר את המועדון לימיו הגדולים – זו מלחמה של כולנו".


בלבול והצוות המקצועי של מכבי חיפה החליטו לא להתעסק בשלב הזה בנושא החיזוק כשהמאמן מעוניין לראות מקרוב את השחקנים הקיימים. המאמן הצהיר בפני ראשי המועדון כי הוא מתכוון לתת הזדמנות נוספת לכל הסגל ורק לאחר מכן יקבלו החלטה לגבי מועד ההעברות.



בלבול: "אני מאמין שאצליח איפה שמאמנים אחרים טעו" (מאר אלקסלסי)


המאמן הפתיע כשהעלה את הבלם אטיין ריינן ב-11 למרות שנציגיו כבר קיבלו הודעה כי הוא ראשי לחפש קבוצה בחודש ינואר. מי שנותר ביציע גם אתמול הוא החלוץ מיכיל קראמר. בחיפה מקווים שעאיד חשבי יחלים בזמן לקראת המשחק באשדוד, מי שלא יהיה בסגל הוא מוחמד עוואד המוצהב.


מי שהוזכר כמועמד להצטרף בחודש ינואר הוא מוחמד אבו פאני מהפועל חדרה. בלבול מעריך את הקשר ואף זימן אותו לאחרונה לסגל הנבחרת הצעירה. לפני מספר שבועות הצהיר הקשר בפני ראשי העולה החדשה כי הוא מעוניין לסיים את העונה בקבוצה ולשוב לקבוצת נעוריו רק בקיץ.


עוד לפני פתיחתו של המשחק אמש, כ-100 אוהדים ירוקים הביעו את מחאתם על מצב הקבוצה. במועדון הביעו שביעות רצון כי למרות חרושת השמועות במהלך השבוע, הגיעה כמות מצומצמת של אנשים ורוב הקהל בחר שלא להפגין נגד יעקב שחר. "הקהל מבין שהנשיא הוא לא הבעיה אלא הפתרון. אף אחד לא נקי מטעויות, אבל כולנו רוצים להחזיר את הקבוצה לימים הגדולים", הסבירו בקבוצה.



במכבי חיפה מרוצים מכמות המפגינים הנמוכה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי