עפולה הדהימה את אשדוד עם 1:3, שלושער ללידור כהן ב-1:4 של פ"ת

שחקני מכבי פתח תקווה
שחקני מכבי פתח תקווה | עדי אבישי

שמינית גמר הגביע: קבוצתו של נעים חטפה מכה נוספת אחרי שהודחה על ידי הקבוצה מהלאומית, גולדמן (13), גרופר (31) וכוכב (83) כבשו בצד המנצח. החלוץ בן ה-26 כיכב (57, 61, 87) בניצחון של המלאבס נגד הכח ר"ג

(גודל טקסט)
שלב שמינית גמר גביע המדינה נפתח הערב (שלישי) כאשר במשחק הראשון נרשמה הפתעה – הפועל עפולה ממרכז הטבלה בלאומית גברה בביתה 1:3 על מ.ס. אשדוד של יובל נעים שממשיכה בכושרה הרע. במשחק המקביל, מכבי פתח תקווה עברה בקלות את הנציגה האחרונה מליגה א', הכח עמידר רמת גן, באצטדיון המושבה עם 1:4 קליל, בו לידור כהן כיכב עם שלושער.


הפועל עפולה – מ.ס. אשדוד 1:3
הקבוצה הביתית לא חששה מאשדוד והכתיבה את הקצב משריקת הפתיחה. בדקה ה-13 עפולה עלתה ליתרון מהיר משער של נתנאל גולדמן בדקה ה-13 אחרי שניצל עצירה לא טובה של ג'ראפי וכבש מול שער ריק. בדקה ה-27 עפולה כמעט הכפילה את היתרון כאשר אדיראן רוצ'ט כבר הכניע את ג'ראפי במצב של אחד על אחד, אך קרלו ברוצ'יץ' דחק מהקו והציל את הקבוצה הדרומית ממבוכה, אבל זה לא עזר לאשדוד כי כעבור ארבע דקות בלבד, דני גרופר בן ה-19 כבש את ה-0:2 של עפולה.


אחרי הפיגור הכפול, יובל נעים רצה לחזק את החלק ההתקפי כאשר החליף בין עמית ביטון לדין דוד והאחרון גמל למאמנו וצימק את ל-2:1 כעבור ארבע דקות. הסיפור נסגר בדקה ה-83, כאשר דור כוכב העלה את עפולה ליתרון 1:3 והדיח את אשדוד שתתמקד כעת בקרבות התחתית בליגת העל.



הפסד נוסף ליובל נעים (אלוני מור)

הרכבים
הפועל עפולה: רון שושן, נתנאל גולדמן, אורי צעדון, שי בן דוד, ערן אזרד, גיזי דורבור, אפיק כהן, דור כוכב, אדריאן רוצ'ט, עידן דוד, דני גרופר.


מ.ס אשדוד: יואב ג'ראפי, קרלו ברוצ'יץ', טום בן זקן, עמית ביטון, יצחק אספה, לאונרד אווסו, איסו לינגנה, גדי קינדה, דן ביטון, רומן הבראן, סייבו קויטה.


מכבי פתח תקווה – הכח רמת גן 1:4
מכבי פתח תקווה הגיעה למספר מצבים בתחילת המשחק ושער היתרון של המלאבס הגיע תשע דקות לתוך ההפסקה אחרי התקפה נהדרת שהתחילה אצל תאי בריבו שהגביה לתוך הרחבה, אליו הגיע לידור כהן שהעביר כדור רוחב לקאניוק והאחרון דחק לרשת של פשכצקי.


כתריסר דקות לתוך המחצית השנייה, לירן רוטמן כדרר לכיוון רחבת הכח, השאיר כדור ללידור כהן שבעט באלגנטיות מחוץ לרחבה לחיבורים של פשכצקי. בדקה ה-61 כהן כבש את השני אחרי שדייק בקור רוח במצב של אחד על אחד. הכח רמת גן לא אמרה נואש וצימקה ל-3:1 משער של שרון גורמזנו שניצל הדיפה לא טובה של גיגי ונגח משלושה מטרים, אך מכבי פתח תקווה הגדילה את היתרון פעם נוספת, כהן סגר עם שערו השלישי ולקח את הכדור הביתה בערב בלתי נשכח עבורו.



גידי קאניוק דוחק לשער של אלדר פשכצקי (עדי אבישי)



אוהדי הכח עמידר רמת גן (עדי אבישי)


הרכבים

מכבי פתח תקווה: צחי גיגי, עודד אלקיים, ז'והאן מרסיאל, תומאש סיבוק, נאור פסר, רומריו פירס, תומר בנבנישתי, גידי קאניוק, לירן רוטמן, לידור כהן, תאי בריבו.

הכח עמידר רמת גן: אלדר פשכצקי, ירין שריג, הייפורד אדג'י, מוחמד אזברגה, עובדיה דרוויש, סתיו זלאיט, אריאל לזמי, אפק מרום, גיל סלם, טל קלדרון, שרון גורמזנו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי