ראדי: "תורג'מן לא אשם במצב, נעזור לדרסיליה להצליח"

גיורגי דרסיליה
גיורגי דרסיליה | מאור אלקסלסי

הקשר בישל את שער הניצחון ב-0:1 של בני סכנין על מכבי חיפה בדרך לרבע גמר גביע המדינה והתייחס לזעזוע על הקווים: "האחריות היא על השחקנים, אנחנו אשמים". מאבקי ההישרדות: "בשבת מצפה לנו מלחמת עולם"

(גודל טקסט)

אחרי תקופה רעה במיוחד שהגיעה לשיאה בפיטוריו של עמיר תורג'מן, בני סכנין רשמה הערב (שלישי) הישג מרשים כשהעיפה את מכבי חיפה מגביע המדינה עם 0:1 קטן-גדול בדוחא והיא תפגוש ברבע הגמר את מכבי תל אביב. שלומי אזולאי החלוץ הכריע את המשחק בדקה ה-32 אחרי בישול מהראן ראדי, שהיה מהמצטיינים הערב שהמשיך לשחק למרות שספג מכה חזקה בצלעות.

ראדי סיכם: "ניצחון גדול, במיוחד נגד קבוצה מצוינת שהייתה במומנטום חיובי. אני חושב שהיא אחת הקבוצות הטובות בליגה. הגענו עם הגב לקיר, ועם כל חילופי המאמנים והדברים מסביב, אני חושב שבסוף השחקנים אשמים. כולם הבינו פה שאם לא ניתן גב אחד לשני אז לא נצליח ביחד, הדברים החיובים שמביאים באווירה מבחוץ מקרינה לשחקנים וביום שבת תהיה מלחמת עולם בליגה נגד מכבי פתח תקווה".

מה לא עובד בסכנין: "על מחויבות דיברתי. לכל שחקן יש יכולת פה. נפלנו יותר מדי בדברים הקטנים של מחויבות אבל אלא הדברים שמביאים הצלחות. אחרי כל הקריירה שעברתי, אני יודע שאלו הדברים שמביאים הצלחות".


המשיך לשחק למרות חשש לשבר בצלעות. ראדי (מאור אלקסלסי)

האחריות שלו במצב: "אני תמיד מנסה לעשות את החלק שלי בקבוצה, לפעמים זה נראה לעין ולפעמים לא, היום תודה לאל אני חושב שללא קשר לפעולות החיוביות בהתקפה, עשיתי עבודה טובה מבחינה הגנתית ומחויבות, אני מנסה להנחיל את זה לשחקנים הצעירים. מודה לאלוהים שנתן לי כוח לעשות את זה גם היום. אני צריך לעשות צילום בצלעות, ספגתי מכה ואני לא נושם טוב".

פיטורי המאמנים: "עמיר תורג'מן נפל על תקופה לא טובה לכל מאמן, היו הרבה פציעות וסגל חסר, הוא ניסה הכל אבל זה לא אשמתו. זה מה שההנהלה החליטה ואני מאחל לו בהצלחה כי מגיע לו. ההנהלה חושבת שדרסיליה מתאים, הבנתי שהוא מאמן טוב ושהוא יעבה את הסגל, זה חשוב. המאמן כושר עשה הכנה טקטית מצוינת היום, אבל השחקנים מביאים את ההצלחות ואני מקווה שנעזור לדרסיליה לעשות את זה בהמשך".

חואן קרלוס, מאמן הכושר של סכנין שהדריך היום את הקבוצה לצידו של עודד קוטר, סיכם: "במהלך החודשיים האחרונים היו זמנים קשים, עכשיו אחרי ניצחון אפשר לשמוח ואני מקווה שזאת התחלה של תקופה חדשה בסכנין. מה שאני לוקח מהמשחק היום זה את התחושות. השחקנים עשו עבודה טובה מאוד, עשינו הגנה טובה, אם אתה מנצח היתר לא חשוב".


דרסיליה, המאמן הבא של בני סכנין, הערב בדוחא (מאור אלקסלסי)

ההכנה למשחק: "למרות שהיו לנו יומיים להתכונן למשחק, ידענו שאם נשחק טוב ונשלוט באמצע אז נייצר לעצמנו מצבים. בדקות הראשונות היו לנו בעיות אבל תיקנו את זה. מכבי חיפה שלטה בכדור אבל לא הגיעה למצבים בדיוק כמו שתכננו".

המשך הדרך: "המשחק הבא הוא המטרה הבאה. אנחנו נגד מכבי פתח תקווה, אנחנו צריכים לחשוב רק על מכבי פתח תקווה, המלחמה האמיתית היא על הליגה לא על הגביע.אני כאן כדי לעזור למועדון בכל מה שהם צריכים ואני אומר את זה כל הזמן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי