דרסיליה חתם בבני סכנין, מיקולה קובטליוק מועמד

גיורגי דרסיליה
גיורגי דרסיליה | מאור אלקסלסי

המאמן שצפה בניצחון בגביע יעביר את האימון כבר מחר. החלוץ האוקראיני ששיחק תחתיו בדילה גורי. פנייה נוספת תיעשה לאופיר מזרחי. המועדון גינה את תקרית השלכת הבקבוק: "רוכשים כבוד רב והערכה כנה למכבי חיפה"

(גודל טקסט)

שבועות רבים חיכו בבני סכנין לשמחה כפי שהייתה אתמול (שלישי) בסיום הניצחון על מכבי חיפה. במשך דקות ארוכות התחבקו השחקנים ואנשי הצוות הניהולי בתקווה שהעלייה לרבע הגמר תוציא אותם לדרך חדשה. בסכנין שיבחו את הצוות המקצועי עוזר המאמן עודד קוטר ומאמן הכושר חואן קרלוס על הכנה טקטית ומנטלית לקראת המשחק, כשמי שיעמוד על הקווים במשחק הבא יהיה המאמן החדש גיורי דרסיליה שחתם היום רשמית בקבוצה ויעביר כבר מחר את האימון הראשון שלו.

גורם במועדון אף גיחך: "אם גיורגי דרסיליה עוד היה מתלבט ולא מגיע לישראל, נראה שחואן קרלוס ועודד קוטר היו מאמנים עד לסיום העונה". כאמור, דרסיליה חתם עד לסיום העונה עם אופציה לעונה נוספת. המאמן החדש שוחח במשך דקות ארוכות עם היו"ר מוחמד אבו יונס והמנכ"ל חאלד דוכי והצדדים סיכמו על התוכניות של הקבוצה בתקופה הקרובה.

ראשי סכנין הבהירו בפני המאמן כי הוא חייב להביא חיזוק מיידי, כאשר נראה כי עד סוף השבוע יוחתמו שלושה זרים בעמדות הבלם, הקשר והחלוץ. "דרסיליה ראה שיש לו הרבה עבודה, אבל הוא לא חושש מעבודה קשה", אמרו במועדון. אחד המועמדים להצטרף הוא החלוץ האוקראיני מיקולה קובטליוק בן ה-23 משחק ששיחק לאחרונה בקבוצתו הקודמת של המאמן, דילה גורי בה רשם 21 שערים ב-31 משחקים. בנוסף, בקבוצה ינסו לצרף מספר שחקנים ישראלים, בראשם קשר מכבי חיפה אופיר מזרחי אליו תיעשה פנייה נוספת.

בנוסף, במועדון התנצלו על התקרית בה הושלך בקבוק על האוטובוס של מכבי חיפה בתום המשחק ופרסמו הודעת התנצלות וגינוי: "במועדון בני סכנין רוכשים כבוד רב והערכה כנה למועדון הפאר מכבי חיפה ומביעים את התנצלותנו וגנותנו אודות האירוע מאתמול ואשר בו ילד בן 10 השליך בקבוק זכוכית לעבר האוטובוס של השחקנים בזמן יציאתו מחוץ לתחום האיצטדיון. הנהלת המועדון תפנה היום למנהל מחלקת החינוך ותבקש ששיעור התרבות יתמקד בנושא האלימות במגרשים וערך קבלת הקבוצות האורחות וקהלם".


שחקני סכנין חוגגים. האמונה חזרה (מאור אלקסלסי)

מי שכבש את שער הניצחון וחזר לאחר מחלה הוא החלוץ שלומי אזולאי, שאמר אחרי המשחק: "הניצחון הזה שחרר הרבה יותר מלחץ. נוצר משהו הזוי העונה בדוחא. כמעט איבדנו אמונה שאנחנו מסוגלים לנצח והניצחון הזה החזיר לנו אותה". החלוץ התייחס גם לשינוי בעמדת המאמן: "אני לא יודע אם השינוי היה נחוץ, אבל באנו עם אנרגיות טובות ושינינו מערך שעבד. לגבי דרסיליה, ראינו אותו פה בפעם הראשונה ואני מכיר אותו עוד ממכבי חיפה ומדובר במקצוען. אני מקווה שהוא יביא את השינוי".

אזולאי סיכם את הימים האחרונים ואמר: "מה שעבר לי בראש בימים האחרונים זה משהו שאי אפשר להסביר. אנחנו לא רגילים להיות במצב הזה ובאים להתאמן בדוחא ונמצאים בלחץ. אני לא מאחל לאף אחד את מה שעברנו ומקווה שנצא מהסיטואציה הזאת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי