קופר יפתח כחלק מרוטציה שיבצע לוזון, ברוסו בהלם משחרורו

דידייה ברוסו
דידייה ברוסו | אודי ציטיאט

מכבי פ"ת סיימה את הכנותיה לרבע הגמר נגד מכבי נתניה, המאמן יערוך מספר שינויים ובין השאר יספסל את קאניוק. הקשר נפגע מההחלטה: "מסכן, זה יום לפני סגירת החלון". מנגד, דראפיץ' וברדה לא תרגלו את ה-11 למפגש

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה ערכה הערב (שני) את האימון המסכם לקראת המשחק הראשון במסגרת רבע גמר גביע המדינה מול מכבי נתניה (שלישי, 21:00), כשהמאמן גיא לוזון ערך לשחקניו אסיפת וידאו ובמהלכה עבר על הטעויות מהמשחק מול הפועל רעננה והבהיר לשחקניו: "מבחינתי, אני רוצה לנצח בכל משחק, גם במשחק הזה שהוא הראשון מבין שניים".

לפחות על פי התרגול שנערך, לוזון מתכנן לא מעט שינויים: בעמדת המגן הימני יפתח נאור פסר במקום עיסא סיסוקו, בקישור ייכנסו להרכב ארמנדו קופר ולירן רוטמן במקומם של איתי טאקו וגידי קאניוק ובחוד תורגלו אופיר מזרחי ואלי אלבז במקומם של לידור כהן ותאי בריבו, שהתאמנו בצד.

שחקנים בקבוצה סיפרו כי הקשר דידייה ברוסו, שהבוקר נודע לו כי אינו בתוכניות וייאלץ לעזוב, נראה בהלם ולקח קשה את המצב. "מסכן דידייה, לעשות צעד כזה יום לפני סגירת החלון לא משאיר לו הרבה ברירות". ברוסו כאמור לא יהיה בסגל למשחק מחר, כשגם בלם הרכש אנטון ברטקוב עדיין לא בסגל. כפי שפרסמנו מוקדם יותר היום, הקשר הריסון מנזלה נמצא על סף סיכום וצפוי לחתום עד סגירת החלון.

הרכב משוער: צחי גיגי, גל שיש, תומאש סיבוק, עומר דנינו, נאור פסר, פרנק במבוק, ארמנדו קופר, יובל שבתאי, לירן רוטמן, אופיר מזרחי (תאי בריבו/לידור כהן), אלי אלבז.


קאניוק. יירד לספסל כחלק מהרוטציה של לוזון (אריאל שלום)

מכבי נתניה: דראפיץ' וברדה לא תרגלו הרכב למשחק
גם מכבי נתניה השלימה הערב את ההכנות לקראת המשחק מחר, כשהאימון המסכם היה קצר מהרגיל בשל עומס המשחקים הרב, כך שכלל לא נערך תרגול של ההרכב. למרות זאת, מי שצפויים לחזור ל-11 הם גיא מלמד וניקו אולסק, כאשר דודי תירם, שסבל בשבת מפגיעה בשריר הארבע ראשי, ערך אימון מלא וישוב לסגל. אולסק יחזור להרכב במקומו של סתיו פיניש, כשגם אפשרות שיפתח במקום אביב אברהם אפשרית אם דראפיץ את ברדה יבחרו במערך הגנתי יותר.

הרכב משוער: דני עמוס, ויקי כחלון, ברנקו ורגוץ', טים הויבך, ג'ונתן בורנשטיין, ניקו אולסק, עלי מוחמד, אביב אברהם (סתיו פיניש), גבי קניקובסקי (מוטי ברשצקי), גיא מלמד, פאטוס בצ'יראיי.


בצ'יראי. ישמור על מקומו בהרכב (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי