הפועל חדרה ניצחה 2:3 בכפר קאסם, צמד לאילון אלמוג

אילון אלמוג
אילון אלמוג | דני מרון

ניצחון חוץ חשוב לקבוצתו של אביטן במשחק הראשון ברבע גמר הגביע, הרבה בזכות המושאלים ממכבי ת"א. החלוץ העלה את מאזנו לשלושה כיבושים בשני משחקים, אליאל פרץ הוסיף שער ובישול. סולטן ואדלשטיין צימקו

(גודל טקסט)

העונה הנהדרת של הפועל חדרה נמשכת והיום (רביעי) היא ניצחה 2:3 בכפר קאסם את הסינדרלה מליגה א' במסגרת המשחק הראשון מתוך שניים ברבע גמר גביע המדינה. ניסו אביטן יכול להיות מרוצה מהמושאלים ממכבי תל אביב, כשאילון אלמוג כבש צמד מהיר ואליאל פרץ הסתפק בשער ובישול. בנוסף, גם שחקן הרכש נייתן אודווה הרשים בבכורה.

תוך פחות מחמש דקות הרכש ניית'ן אודווה שפתח בהרכב מסר כדור לדיא לבאבידי. האחרון הגביה כדור נהדר לאילון אלמוג, שנגח אותו לרשת של צליל חתוכה וקבע 0:1 לאורחים. שבע דקות חלפו ומסירת רוחב מכדור חופשי של אליאל פרץ הגיעה שוב לאלמוג, שהפעם בעט את הכדור לרשת כדי להשלים צמד ולהכפיל את היתרון. שער שלישי בשתי הופעות למושאל ממכבי תל אביב.

הסינדרלה מליגה א' ניסתה לחזור למשחק ובדקה ה-25 אלון סולטן ניצל תגובה איטית של חביב אוחיון והכניע את השוער הצעיר עם בעיטה מכ-25 מטרים בדרך ל-2:1, אך לאחר שמונה דקות אליאל פרץ קיבל כדור עם הגב לשער, הסתובב נהדר וירה את הכדור לרשת כדי לקבוע 1:3. לוסיו כמעט כבש את הרביעי על סף הירידה להפסקה, אך השער נפסל בטענת נבדל.


אלמוג. השלים צמד מהיר (דני מרון)
אלמוג. השלים צמד מהיר (דני מרון)

חדרה הורידה קצת את הרגל מהגז במחצית השנייה ובדקה ה-54 כדור עומק נהדר של סולטן מצא את יוסי אסייג, שהעביר רוחב בתוך הרחבה לאוהד אדלשטיין והחלוץ, שהדיח בסיבוב הקודם את עירוני קריית שמונה, הכניע מקרוב את אוחיון, אך זה לא הספיק למארחת והתוצאה נשמרה עד הסיום – 2:3 להפועל חדרה.


אליאל פרץ. שער ובישול לקשר (דני מרון)

בינתיים, עד משחק הגומלין שיתקיים ביום רביעי ה-27 בפברואר, הפועל חדרה תתכונן למחזור הליגה הקרוב כשתארח את בני יהודה במסגרת המאבק על המקום השני, כשכפר קאסם לעומתה תרצה לשמור על המקום הראשון בליגה א' דרום כשתתארח ביום שני אצל מחנה יהודה.


אדלשטיין. עוד שער בגביע (דני מרון)

הרכבים
מ.ס. כפר קאסם: צליל חתוכה, בן בנימין, מוחמד מחאג'נה, בן כוואז, איהם אבדאח, אלון סולטן, ירדן כהן (גיא גומברג 46), איתי אלקסלסי, סאמח מרעב, אוהד אדלשטיין, יוסי אסייג.

הפועל חדרה: חביב אוחיון, דיא לבאבידי (ויטלי גנון 62), יעקב אבבה, וויסאם רבאח, יהב גורפינגל, עדן קארצב, ג'ורג' פוצ'יבה, אליאל פרץ, ניית'ן אודווה (עמית כהן 65), אילון אלמוג, לוסיו (דובב גבאי 46). 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי