הפועל חדרה בחצי גמר גביע המדינה עם 0:1 על כפר קאסם

שחקני חדרה חוגגים
שחקני חדרה חוגגים | אודי ציטיאט

השחקנים של ניסו אביטן הצליחו לשחזר את מעמד השיא של המועדון מלפני 44 שנה על חשבונה של מוליכת ליגה א' דרום. לוסיו כבש את השער היחיד במשחק (53) לאחר טעות מוחמד מחאג'נה

(גודל טקסט)

הפועל חדרה הצטרפה הערב (רביעי) לבני יהודה ומכבי תל אביב והבטיחה את מקומה בשלב חצי גמר גביע המדינה. העולה החדשה לליגת העל ניצחה בגומלין 0:1 את מ.ס כפר קאסם שמוליכה את ליגה א' דרום. כזכור, במשחק הראשון חדרה ניצחה 2:3, ו-2:4 בסיכום הכללי. 



השחקנים של ניסו אביטן לא סיפקו משחק גדול וכמעט לא סיכנו את השער כפר קאסם. אבל טעות אחת בהגנה של קפטן האורחת מוחמד מחאג'נה הובילה לשער של לוסיו שמתוך הרחבה לא התבלבל והכניע את צליל חתוכה. 


ניסו אביטן צפה במשחק מהיציע לאחר שמוקדם יותר היום קיבל עונש הרחקה ממשחק אחד בפועל בעקבות ההתנהגות שלו בהפסד האחרון להפועל באר שבע בליגה. הערב קיבלנו עוד חותמת לעונה האדירה של הפועל חדרה, שתשחזר את הישג השיא של המועדון מלפני 44 שנה כשתופיע במעמד חצי גמר גביע המדינה. 



ניסו אביטן מורחק ויושב ביציע (אודי ציטיאט)


הרכבים
הפועל חדרה: אוסטין אג'ידה, דיא לבאבידי, ירין פרץ, ויסאם רבאח, מקס גרצ'קין, עדן קארצב (אליאל פרץ 63), ג'ורג' פוציבה, ויטלי גנון, נייתן אודוואה, דובב גבאי (אילון אלמוג 46), לוסיו.


מ.ס כפר קאסם: צליל חתוכה, איהם איבדח, מוחמד מחאג'נה, בן בנימין, בן כוואז, אלון סולטן, מרעב סמאח, איתי אלקסלסי, גיא גומברג (ירדן כהן 46), אוהד אדלשטיין, יוסי אסייג (מוחמד סרסור 60)



רון קלר על הספסל של חדרה (אודי ציטיאט)



איסמעיל עאמר (אודי ציטיאט)


מהלך המשחק
אחרי 20 דקות מנומנמות מהפתיחה, חדרה הגיעה להזדמנות הראשונה. לוסיו נגח כדור רוחב של נייתן אודווה, אבל הכדור עלה גבוה מעל השער. בדקה ה-33 כפר קאסם כמעט עלתה ליתרון, אוהד אדלשטיין עבר את אג'ידה שיצא מהרחבה באגף שמאל ומסר את הכדור למרעב שלא הצליח לשחרר בעיטה טובה. שתי דקות לאחר מכן, חדרה יצאה להתקפה טובה שהסתיימה בבעיטה חזקה מחוץ לרחבה של עדן קארצב אבל הכדור שלו חלף ליד העמוד.



נייתן אודוואה (אודי ציטיאט)


בדקה ה-53 לוסיו העלה את חדרה ליתרון. מוחמד מחאג'נה לא הצליח להרחיק כדור רוחב של ויטלי גנון בתוך הרחבה, הברזילאי הסתער על המציאה וכבש מקרוב. 


שחקני חדרה חוגגים את השער של לוסיו (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי