דראפיץ': "מכבי לא פנתה לבצ'יראי, הוא יישאר בנתניה בעונה הבאה בוודאות"

סלובודאן דראפיץ', שי ברדה
סלובודאן דראפיץ', שי ברדה | יוני אריאלי

מאמן מכבי נתניה התעסק בעתידו של החלוץ אחרי העלייה לשלב ארבע האחרונות בגביע: "איביץ' חבר שלי ואני מצטער שזה יצא ככה" והוסיף: "אנחנו במקום השני, הבטחנו את הפלייאוף ועכשיו גם בחצי הגמר - עונה חלומית"

(גודל טקסט)

אחרי שהעפילה לפלייאוף העליון, מכבי נתניה רשמה הערב (רביעי) הישג מרשים נוסף כשסיימה ב-1:1 בחוץ נגד מכבי פתח תקווה ועלתה לחצי גמר גביע המדינה הודות לניצחון 0:1 במפגש הראשון. היהלומים אמנם לא הציגו כדורגל גדול, אך 3,000 הצהובים שחורים שעשו את הדרך למושבה העניקו להם רוח גבית שדחפה אותם כל הדרך לשלב הבא. 

סלובודאן דראפיץ' אמר בסיום: "בגביע תמיד הולך קשה. יש התרגשות ואף פעם לא קל לעשות את המעבר מהליגה. בשנה שעברה הפסדנו ולא העפלנו, אבל הפעם כל כך רצינו בשביל הבעלים והאוהדים. הגיעו לכאן 3,000 אוהדים במזג אוויר כזה וזו חוויה גדולה. אני מאוד מרוצה. אנחנו במקום השני, הבטחנו את הפלייאוף ועכשיו בחצי הגמר – זו עונה חלומית. יהיה מאוד קשה לזכות בגביע, אבל בואו נראה את מי נקבל. המעמד הוא כיפי ומחייב ואנחנו רוצים לחלום בגדול. אירופה ותואר – למה לא? חצי הגמר? לא משנה לי את מי נקבל. חצי גמר זה חצי גמר וזה באמת לא משנה. כל הקבוצות שהעפילו חזקות ונקבל כל אחת בברכה".

היכולת: "יכול להיות שזה שהובלנו השפיע על הקבוצה. יש לנו הרבה צעירים שלא היו במעמדים כאלה והלחץ עשה את שלו, אבל יש לנו את פאטוס בצ'יראי והוא מבקיע ונותן לנו את השקט שאנחנו צריכים. הקבוצה צריכה לשחק טוב יותר, אבל בתקופה האחרונה היינו טובים ואני שמח שאנחנו מתקנים אחרי שמנצחים ולא אחרי שמפסידים".


לא הולך לשום מקום. פאטוס בצ'יראי (יוני אריאלי)

על בצ'יראי: "אמרו לאיביץ' שאני אמרתי שהוא פנה לבצי'ראי ואני לא יודע מי המציא את זה. אני לא אמרתי דבר כזה ומכבי תל אביב לא פנו לפאטוס. אני אמרתי שכמה קבוצות פנו ולא אמרתי שזו מכבי תל אביב – אני מצטער שזה יצא ככה. איביץ' הוא חבר שלי ויצא כאילו אני אמרתי שהוא פנה לפאטוס וזה לא נכון. אמרתי שיש קבוצה שפנתה. איביץ' אמר שהוא שחקן מעולה ושום דבר מעבר לזה. אנשים רוצים לעשות בלאגן ואני לא רוצה שזה יהיה ככה. יש לנו אופציה להשאיר אותו והוא יהיה במכבי נתניה ולא באף מקום אחר. עוד שנתיים אני לא יודע, אבל בעונה הבאה הוא במכבי נתניה וזה בטוח. אנחנו נבנה את הקבוצה עליו ועל עוד כמה שחקנים שיש פה שהם מאוד כישרוניים".

גיא לוזון המאוכזב סיכם: "אני שונא ללכת הביתה עם מחמאות ואני חושב שהצגנו היום משחק כדורגל קצבי, טוב ואגרסיבי. בצ'יראי היה צריך לקבל כרטיס צהוב שני במאה אחוז בדקה ה-65 וזה שינה את כל המשחק. הם לא היו מבקיעים ואנחנו כבשנו, כך שהכל היה נראה אחרת, אבל תפקידי הוא להתרכז בכדורגל ובזה היינו טובים היום. אנחנו נמשיך ונעשה את הנקודות שלנו בליגה כי אנחנו קבוצה טובה".

לוזון הוסיף: "אם היינו צריכים פה תוצאה של 0:1 כדי לעבור, כבשנו את השער שלנו והשער שלהם נכבש על ידי שחקן שהיה צריך להיות מורחק – תעשו את החשבון לבד מי אשם. בתקופה האחרונה אנחנו משחקים טוב, גם מול מכבי תל אביבו וגם היום. בכדורגל אין בלוף, אם משחקים כדורגל התוצאות יבואו ואנחנו בדרך הנכונה. קבוצות אחרות? אני לא מתייחס לזה. אנחנו משתפרים ממשחק למשחק ועל זה אני מסתכל. היה לי ברור שיהיה קשה. ידעתי לאן אני בא ואני נהנה פה מכל רגע. אני שלם ושמח להיות כאן".


"בכדורגל אין בלוף, התוצאות יבואו" (יוני אריאלי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי