הפועל חדרה חוגגת: "לא חלמנו שנגיע לחצי גמר"

שחקני חדרה חוגגים
שחקני חדרה חוגגים | אודי ציטיאט

במועדון מאושרים מהניצחון ומקווים שזה ייתן ביטחון לליגה. חברי ההנהלה החדשה ייפגשו. ויאסם רבאח דיבר על עתידו בתוכנית הספורט של רדיו 103FM: "אני עדיין לא יודע כלום, אבל אשמח להישאר בקבוצה"

(גודל טקסט)

הפועל חדרה חיכתה לניצחון בשבועות האחרונים, ואתמול השיגה אותו כשגברה על כפר קאסם והעפילה לחצי גמר גביע המדינה לאחר 44 שנים. "עמדנו בעוד יעד שלא חלמנו עליו. היה לנו חשוב להצליח במשחק הזה ובעיקר לנצח כאשר הניצחון ייתן לנו ביטחון לליגה" אמרו במועדון.

הניצחון הושג ללא המאמן ניסו אביטן שצפה במשחק ביציע בעקבות העונש שספג על ההרחקה שלו במשחק מול הפועל באר שבע. אביטן יחזור לקווים לקראת המשחק ביום ראשון מול הפועל רעננה אותו מגדירים בחדרה כמשחק על עונה שלמה. "ניצחון על רעננה ונהיה בפלייאוף העליון" אמרו בחדרה.

הקבוצה תחסר ביום ראשון את המגן דיא לבאבידי בגלל צהובים ואת הקשר מנשה זלקה המורחק. במועדון היו מרוצים מחזרתם של הבלם דויד מתיאוס לאחר חודש ימים והמגן מקסים גרצ'קין שחזר לאחר היעדרות של שבועיים.


אודווה ממשיך לקבל קרדיט. (אודי צטיאט)

הקשר סלים עמאש שהושעה בתחילת השבוע על ידי אביטן בגלל בעיות משמעת, יחזור לאימונים היום. הרכש נייתן אודווה המשיך לקבל קרדיט ואמר לאחר המשחק: "זה היה משחק קשה והיה לנו חשוב לעשות היסטוריה ולהגיע לחצי הגמר. כפר קאסם שיחקה טוב והיה לנו לא פשוט לעלות לשלב הבא. אני חושב שהכדורגל ישראלי ברמה גבוהה והליגה קשה אבל השחקנים שלנו נותנים מאה אחוז בכל משחק. אנחנו רוצים להיות בפלייאוף העליון אבל מתקדמים ממשחק למשחק וכעת חושבים על המשחק מול רעננה. אנחנו רוצים להגיע הכי גבוה שאפשר הן בליגה וכמובן בגביע המדינה".

בנושא אחר, היום צפויים להיפגש חברי ההנהלה החדשה שנבחרה לפני שבועיים בכדי לערוך פגישה עבודה ולא מן הנמנע כי ימונה גם יו"ר חדש כאשר המועמד המוביל הוא יקיר שוורץ שהוא בנו של גדול שחקני חדרה שולם שוורץ.

סלים עמאש יחזור לאימונים (עדי אבישי)

מאוחר יותר ויאסם רבאח התראיין בתוכנית הרדיו של 103FM ודיבר על העלייה הסנסציונית לחצי גמר הגביע: "עשינו צעד היסטורי במועדון, מקווה שנעלה גם לגמר, גם בליגה אנחנו עושים עונה טובה, מקווים לנצח את רעננה ולעלות לפלייאוף העליון. אין ספק שאנחנו בתקופה לא טובה, הפסדנו שלושה משחקים רצופים, לכן המשחק הקרוב הוא החשוב ביותר שלנו העונה".

העתיד המקצועי: "אני עדיין לא יודע כלום, יש לי חוזה לעונה אחת, אבל לא משנה מה יהיה, אני מחויב בקבוצה ואם הכל הסתדר ויהיה בסדר אני אשמח מאוד להישאר בחדרה יש פה המון שקט וכבוד לשחקנים".

ספר על החיבור המיוחד בקבוצה: "קודם כל המאמן נותן ביטחון לשחקנים והוא באמת מאמן טוב שמאמין בנו, והכי חשוב זה ההנהלה שנותן לנו ביטחון גם בתקופות פחות טובות וזה מרגיע את כל השחקנים. בהנהלה יש לחץ אבל לחץ חיובי, אף אחד לא מאיים עלינו".


"המשחק נגד רעננה הוא הכי חשוב שלנו העונה". ויסאם רבאח (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי