75% מהמנויים של מכבי נתניה הבטיחו את מקומם בחצי הגמר

אוהדי מכבי נתניה
אוהדי מכבי נתניה | דני מרון

כ-2,700 צהובים שחורים שריינו את הגעתם למשחק נגד חדרה כאשר המכירה טרם נפתחה לקהל הרחב. ניקו אולסק צפוי להיות כשיר למשחק הליגה נגד בני יהודה, המועדון פנה לקהל בנוגע להסדר הישיבה של הגוש המעודד

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

כ-2,700 אוהדי מכבי נתניה הבטיחו את מקומם בחצי גמר גביע המדינה נגד הפועל חדרה. לפני פחות משלושה ימים היהלומים פתחו את המכירה לבעלי המנויים ו-75% מהם כבר שריינו את הגעתם למשחק המסקרן. מחר (שני) בשעות הצהריים אמורה לצאת לדרך המכירה לקהל הרחב.

בנתניה פתחו בסקר לאוהדי הקבוצה, לגבי הסדרי הישיבה בעונה הבאה של הגוש המעודד. בעונה שעברה, כזכור, ישבו אוהדי הקבוצה ביציע המערבי, כאשר השנה הוחלט במועדון להעבירם ליציע המזרחי. עקב פניות של מספר אוהדים ובניסיון לבחון את האופציה לקראת העונה הבאה, החליטו במועדון לקבל את חוות דעתם של האוהדים.

בתוך כך, לאחר ששחקני הקבוצה זכו לשלושה ימי מנוחה, מחר תחזור הקבוצה לאימונים לקראת השבוע החשוב שיחל ביום שבת במשחק החוץ מול בני יהודה ויסתיים במשחק חצי גמר הגביע ביום שלישי מול הפועל חדרה.

מי שניצל את המנוחה להחלמה כמעט מלאה של הוא הקשר ניקו אולסק, שסובל משטפי דם בקרסול זכר לפציעתו באימון המסכם לפני המשחק נגד הפועל באר שבע. מחר אמור הקשר לנסות לחזור לאימונים מלאים, כשבכל אופן הוא צפוי להיות כשיר למשחק בשבת, ממנו ייעדר סתיו פיניש שירצה הרחקה בגין צהובים

בנושא אחר, החלוץ פאטוס בצ'יראי שיחק 90 דקות במדי נבחרתו מונטנגרו בתיקו ביום שישי מול בולגריה, כשמחר צפויה נבחרתו לארח את נבחרת אנגליה, שהביסה לפני כמה ימים את צ'כיה בתוצאה 0:5. עלי מוחמד השלים 90 דקות גם הוא ב-1:1 של נבחרתו מול מצרים.


אוהדי מכבי נתניה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי