גולדהאר אישר את תוכנית העבודה שהעביר איביץ'

איביץ' וגולדהאר
איביץ' וגולדהאר | אריאל שלום

בעלי מכבי תל אביב מנצל את שהותו בישראל לפגישות עם אנשי המועדון ויחד עם אנגלידיס עודכן על השינויים המתוכננים. המאמן וצוותו צפויים לזכות לשדרוג בחוזיהם ולהמשיך בעונה הבאה. ריקן ישוב להרכב בחצי הגמר

(גודל טקסט)

מיץ' גולדהאר אינו נוהג לבזבז זמן. את הימים בהם הוא מבלה בישראל הוא מקדיש לפגישות ותכניות לעונה הבאה של מכבי תל אביב לקראת קמפיין ליגת האלופות. הבעלים כבר נפגש עם המאמן, ולדימיר איביץ' לגבי המשך דרכו במועדון ובימים הקרובים הצדדים מקווים למצוא פיתרון.

למרות האמור לעיל, איביץ' צפוי להיות המאמן שיוביל את מכבי תל אביב גם בעונה הבאה, למרות ההתעניינות שמושך בקבוצות באירופה לאור ההצלחה של הצהובים. חוזהו של הסרבי ושל הצוות המקצועי אמור להשתדרג.

המאמן, ביחד עם בן מנספורד וברק יצחקי, העבירו לבעלים ולג'ק אנגלידיס תכנית עבודה שהתקבלה באופן גורף. לאור הזכייה באליפות ובגביע הטוטו, איביץ' יקבל מענק של 100 אלף יורו בנוסף לשכר הבסיס שלו המוערך בכ-350 אלף יורו לעונה, ואם ישלים זכייה בטרבל יזכה למענק נוסף. לאחר השדרוג, שכר הבסיס יעלה לחצי מיליון יורו לא כולל מענקים.


ירוויח מעל חצי מיליון יורו לעונה (דני מרון)

בנושא הרכש, במועדון מבינים שבעקבות גזרות הפייר פליי, יצטרכו להסתמך על החתמת שחקנים חופשיים. עסקת מכירתו של השוער פרדראג ראיקוביץ' עדיין רחוקה מלהיסגר, ובקריית שלום ממתינים למועדון אירופאי שישלם 4.5 מיליון יורו, למרות הרצון לראות את השוער ממשיך. בקבוצה גם עוקבים מקרוב אחר התפתחויות בנוגע לאלי דסה, דור פרץ ודור מיכה, שלושה שמעוררים עניין בחו"ל, אולם טרם קיבלו הצעות. דסה הוא היחיד מביניהם שמסיים חוזה ויכול לעזוב ללא תמורה, בעוד מכבי ת"א לא תעמוד בדרכו של פרץ אם תגיע הצעה סביב שלושה מיליון יורו ואילו מיכה יוכל לעזוב עבור שני מיליון יורו בהתאם לחוזהו.

במקביל להכנות לעונה באה ולאחר חגיגות האליפות, הצהובים כמעט והשלימו את ההכנות לקראת חצי גמר גביע המדינה נגד בני יהודה (רביעי, 20:45). נכון לעכשיו הבטיחו את מקומם באצטדיון טדי רק 14 אלף צופים משתי הקבוצות. הצהובים יחסרו את אייל גולסה, אורוש ניקוליץ', דור מיכה, רוסלן ברסקי וצ'יקו אופואדו, אך הקשר אבי ריקן שלא שיחק נגד מכבי חיפה בשל חמישה כרטיסים צהובים, יחזור לסגל וצפוי לפתוח בהרכב. ז'איר אמאדור שהרשים נגד מכבי חיפה ימשיך על חשבונו של שחר פיבן, כשבחוד קיימת התלבטות בין ארון שוינפלד, כובש שער האליפות, לאיתי שכטר.


אבי ריקן צפוי לפתוח בחצי הגמר (אודי צטיאט)

ההרכב המשוער: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, ז'איר אמאדור, שרן ייני, אנריק סבוריט, דור פרץ, דן גלזר, אבי ריקן, עומר אצילי, איתי שכטר (ארון שוינפלד), אלירן עטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי