לכבוד גמר הגביע: מכבי נתניה תשכור רכבת מיוחדת לאוהדים

אוהדי מכבי נתניה
אוהדי מכבי נתניה | דני מרון

לא תוקצה כמות נוספת לאוהדי היהלומים לגמר, 13,500 יגיעו לסמי עופר. אופטימיות לגבי חזרתו לכשירות מלאה של אביב אברהם נגד מכבי ת"א. בהפועל ת"א הבהירו: לא נתפשר לגבי סכום מימוש האופציה על מוטי ברשצקי

(גודל טקסט)

במכבי נתניה לא יכולים להמתין כבר למשחק גמר גביע המדינה שייערך ביום רביעי הבא באצטדיון סמי עופר: למרות שלקבוצה מצפה משחק ליגה עוד לפני
הגביע, ביום שבת מול מכבי תל אביב, בנתניה כבר החלו בהכנות לגמר, לפחות ברמה הארגונית.

הנהלת המועדון, החליטה בימים האחרונים ובשיתוף פעולה עם רכבת ישראל, על רכבת מיוחדת שתצא מנתניה לסמי עופר ותחזור בסיום המשחק, כאשר מכירה לרכבת, צפויה להיפתח בימים הקרובים.

למרות הרצון לקבל הקצאה נוספת של כרטיסים, בנתניה הבינו שלא יוכלו לקבל כמות נוספת וייאלצו להסתפק ב-13,500 יהלומים שיעודדו את הקבוצה, כאשר 3,500 כרטיסים יופשרו להתאחדות ועוד 12,000 לאוהדי בני יהודה.


13,500 אוהדים נתנייתים יגיעו לגמר הגביע (דני מרון)

לקראת המשחק מול מכבי ת"א, בקבוצה ינסו להכשיר את הקשר אביב אברהם שסובל ממתיחה וחזר לאימונים חלקיים לאחרונה. בקבוצה בכל מקרה הביעו אופטימיות, שבמשחק הגמר אברהם יוכל ליטול חלק.

בעניין אחר, בהפועל ת"א הבהירו בימים האחרונים כי הם אינם מתכוונים להתפשר בנוגע לסעיף הרכישה של הקשר מוטי ברשצקי, שהושאל העונה ליהלומים ולהם אופציה לצרפו בתום העונה תמורת 600 אלף שקלים. "לא נתפשר על שקל פחות", ציין גורם בכיר במועדון האדום.




הפועל תל אביב לא מוכנה להתפשר על סעיף השחרור של מוטי ברשצקי (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי