מורי: "הזכייה בגביע אשתקד לא תעלה אותנו סיבוב השנה"

דן מורי
דן מורי | מאור אלקסלסי

בני יהודה תתחיל במסע ההגנה על התואר נגד הפועל חדרה, אחרי שני הפסדים בליגה. הבלם: "רוצים לעצור את הרצף השלילי". התקופה הרעה: "הורגים את עצמנו עם טעויות לא אופייניות". כוכב יפתח בקישור, כהן כמגן ימני

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

המסע של בני יהודה להגנה על תואר מחזיקת גביע המדינה יחל הערב (חמישי), כשהזהובים יארחו בבלומפילד את הפועל חדרה במסגרת סיבוב ח'. קבוצתו של יוסי אבוקסיס מגיעה למשחק אחרי תקופה לא טובה ועם רצף של שני הפסדים בליגה ובשיחה עם שחקניו, המאמן ביקש לעשות הפרדה בין המפעלים.

הקבוצה צפתה בלקט שערים של הפועל חדרה, כשאבוקסיס שם דגש על משחק ההתקפה של היריבה. על פי האימון המסכם, נראה כי המאמן יבצע שינוי אחד בהרכב לעומת ה-11 שפתחו בהפסד לקריית שמונה: אבישי כהן, שעלה כקשר בשבת האחרונה, ישוב לעמדת המגן הימני ואילו דור כוכב יפתח בהרכב, אחרי שעלה כמחליף נגד הקבוצה הצפונית. הזהובים ימשיכו במערך של ארבעה שחקנים הגנה, עם דן מורי ואליסון דוס סנטוס במרכז ומתן בלטקסה בצד שמאל. עמית זנטי ומוחמד גדיר יפתחו בחלק הקדמי.

"חגיגות הזכייה בעונה שעברה חקוקות לנו בזיכרון", אמר מורי לקראת המשחק הערב, "יש פה גם המון שחקנים שהיו חלק בלתי נפרד מהגביע הזה, אבל עכשיו זו עונה חדשה, הזכייה לא תעלה אותנו סיבוב. עצם זה שחווינו מה זה לזכות בגביע ולאן המפעל הזה יכול להביל את המועדון, נותן לנו המון מוטיבציה ונחלוק את החוויה עם השחקנים החדשים שהגיעו. נלך על המשחק הזה בכל הכוח, לא זוכר מתי בני יהודה הביאה 15 אלף אוהדים".


"הזכייה לא תעלה אותנו סיבוב". בני יהודה חוגגת בעונה שעברה (מאור אלקסלסי)

"כמובן שאנחנו רוצים לעצור את הרצף השלילי וגם לעלות שלב", המשיך הבלם, "ניתן מאה אחוז בלי קשר לזה שאנחנו מחזיקי הגביע. גם אם היינו מודחים בסיבוב הראשון בעונה שעברה, היינו באים לעשות משחק טוב נגד יריבה לא פשוטה".

על התקופה הלא טובה בשבועות האחרונים: "אנחנו בעיקר הורגים את עצמנו, עושים טעויות שלא מתאימות לנו. אבל צריך לשים הכל בפרופורציה כי מדובר רק בשני הפסדים, בתוך עונה שלמה. אנחנו במרחק נקודה או שתיים מהפלייאוף העליון. יש לנו עוד עבודה לעשות ואנחנו מסתכלים על עצמנו, ומצד שני שומרים על שפיות ועל ביטחון. אחרי הניצחון על באר שבע שיחקנו נגד רעננה, החזקנו בכדור 70% מהזמן ויצרנו המון מצבים, אבל הגענו לטוב לשני המשחקים האחרונים. האחריות עלינו, השחקנים יודעים את הטעויות. כמו ששמנו את הניצחונות בצד, כך נעשה גם עם ההפסדים. נבוא לנצח ולצבור ביטחון במשחק הקרוב".

יוסי אבוקסיס. הזהובים רוצים לעצור את הרצף השלילי (דני מרון)יוסי אבוקסיס. הזהובים רוצים לעצור את הרצף השלילי (דני מרון)

הסיכוי להניף גביע שנה שנייה ברציפות: "כמו שלא מגדירים מטרות במחזורים הראשונים בליגה, גם בגביע צריך להתקדם שלב אחרי שלב ואנחנו פוגשים יריבה שאי אפשר לבטל בשום פנים ואופן. ניתן את כל כולנו בשביל לעבור".

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, אבישי כהן, דן מורי, אליסון דוס סנטוס, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, תאמבי סגס, מתיאה ליואיץ', דור כוכב, עמית זנטי, מוחמד גדיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי