נשלל החשד לשבר, אלמוג כהן יחזור לאימונים בשבוע הבא

אלמוג כהן
אלמוג כהן | אריאל שלום

הקפטן נחבל בכף רגלו במהלך האימון המסכם וייעדר ממשחק הגביע נגד מ.ס טירה. השחקנים והצוות ביקרו בבית ילדים וחילקו סופגניות: "יצאנו מחוזקים". פיניש צפוי לפתוח בחלק האחורי, המאמנים: "יש לנו חוב לאוהדים"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה ערכה היום (חמישי) את האימון המסכם לקראת המפגש עם מ.ס טירה מחר, במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה. באימון עלתה בשורה מדאיגה מאוד מבחינת הצוות המקצועי: הקפטן אלמוג כהן נחבל בכף רגלו, נטש את האימון ואחרי שצילומי הרנטגן הראו על פגיעה הוא נשלח לבדיקת CT דחופה, בה נשלל החשד לשבר, והשחקן הצטווה לנוח מספר ימים, אך יחזור לאימונים בשבוע הבא.

הקפטן, שנמצא בכושר מצוין לאחרונה, ייעדר מהמשחק מחר וסתיו פיניש צפוי לפתוח במקומו בחלק האחורי של מרכז השדה. גם ויקי כחלון המוצהב ייעדר, כאשר בן תורג'מן, שלא פתח בשני המשחקים האחרונים, צפוי להחליפו בהרכב.

"זה משחק חשוב וקשה ואנחנו צריכים לבוא בשיא המוכנות", אמרו צוות המאמנים לשחקנים באסיפה המסכמת. "יש לנו חוב לאוהדים ולעיר, ואנחנו רוצים לפצות אותם על מה שקרה בעונה שעברה".

דראפיץ'. ייאלץ להסתדר ללא הקפטן בגביע (דני מרון)
דראפיץ'. ייאלץ להסתדר ללא הקפטן בגביע (דני מרון)

שחקני הקבוצה הבוגרת והצוות המקצועי של המועדון ביקרו אמש בבית הילדים ע"ש אלעזרקי בנתניה וחילקו סופגניות לילדי ועובדי המקום. השחקנים והצוות השתתפו בהרצאה על בית הילדים ופועלו, עם מנהל הפנימיה בשלושים השנה האחרונות יהודה כהן, שהודה לשחקנים על הגעתם וציין כי לא מובן מאליו שהם באים לשמח את הילדים שמעריצים אותם.

אלמוג כהן אמר: "שמחנו לצאת לעוד פעילות למען הקהילה בעיר נתניה. הכרנו היום בית חם שמטפח ומאמין בילדים ולא מוותר עליהם, למרות כל הקשיים. יצאנו מחוזקים וגאים מהמפגש המדהים עם הצוות והילדים. מאחל לכולם חג חנוכה שמח".

הרכב משוער: דני עמוס, כארם ג'אבר, טים הויבך, דולב אזולאי, בן תורג'מן, סתיו פיניש, רועי קהת, אביב אברהם, גבי קניקובסקי, יונס מלאדה, גיא מלמד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי