פוקס וסלליך יפתחו נגד נס ציונה, שועה יחזור לסגל

ירדן שועה
ירדן שועה | דני מרון

בשל עונש צבירת צהובים של מאבוקה, בן ארצו יחליף אותו בעמדה האחורית במשחק הגביע של מכבי חיפה. שחקן הכנף ישוב להרכב לראשונה מזה 10 חודשים. בלבול: "צריכים להיות מרוכזים כי אין דרך חזרה"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

התואר האחרון של מכבי חיפה היה גביע המדינה, בו זכתה בשנת 2016 ולמרות המאבק הצמוד בליגת העל, הירוקים לא מוכנים לוותר על המפעל והם מתייחסים בשיא הרצינות משחק מחר (שבת, 15:00) נגד סקציה נס ציונה.  אם רוב הקבוצות בליגת העל קיבלו יריבה מליגה נמוכה יותר, מכבי חיפה קיבלה את העולה החדשה שבמחזור האחרון חילצה נקודה ממכבי תל אביב ואף כבשה הכניעה לראשונה בליגה את דניאל טננבאום.

המאמן מרקו בלבול ביקש מהשחקנים לשמור על דריכות לקראת המשחק בשל העובדה שמדובר במשחק גביע וכל טעות עלולה להיות קריטית: "אנחנו צריכים להיות מרוכזים בכל רגע כי אין דרך חזרה". בנוסף מאמן תרגל גם בעיטות פנדלים. בדומה למשחקי הליגה גם הפעם הקבוצה תהנה מקהל גדול שיגיע לסמי עופר כאשר הערכה כי מעל 12 אלף אוהדים יגיעו למשחק.

מבחינה מקצועית יצטרך מרקו בלבול לבצע שינויים, כשמעבר לשחקנים הפצועים, הקבוצה תחסר גם את שני שחקני ההגנה המוצהבים בדמותם של המגן ארנסט מאבוקה והבלם עופרי ארד. את מקומו של הקמרוני, יתפוס בן ארצו ז'אנדו פוקס שכבר שיחק בעבר בתפקיד המגן בנבחרתו. במקום ארד יפתח איעד חבשי לצדו של טרנט סיינסבורי. על פי האימון המסכם נראה כי סינטיהו סלליך יפתח לראשונה בהרכב הראשון של מכבי חיפה מזה 10 חודשים.


צפוי לפתוח כמגן ימני. ז'אנדו פוקס (מאור אלקסלסי)

החלוץ ירדן שועה שחזר השבוע לאימונים לאחר שיחה עם הנשיא יעקב שחר, יחזור לסגל ואף לקבל דקות משחק. מעבר לכך בכרמל חושבים גם על המשחק נגד מכבי תל אביב בעוד כשבועיים וחוששים מהצהובים של נטע לביא ודולב חזיזה שמחזיקים בארבעה כרטיסים צהובים ואם יקבלו כרטיס נוסף מחר, הם יחמיצו את קריית שמונה, אך אם זה יקרה בדרבי הם יחמיצו את משחק העונה. 

הרכב משוער: ג'וש כהן, ז'אנדו פוקס, איעד חבשי, סאן מנחם, טרנט סיינסבורי, נטע לביא, יובל אשכנזי, דולב חזיזה, סינטיהו סלליך, צ'רון שרי, ניקיטה רוקאביצה.


סינטיהו סלליך. תורגל לסירוגין בהרכב (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי