ברסקי יחליף את גלזר המוצהב, יונתן כהן חוזר לסגל

יונתן כהן
יונתן כהן | דני מרון

כאלף אוהדי מכבי ת"א ילוו את הקבוצה נגד אום אל פאחם, איביץ' בוחן מספר שינויים וביניהם לפתוח עם יאניוטיס בין הקורות. שחקן ההתקפה ישוב ל-18 של איביץ, פרץ חזר לישראל ויחל באימונים אישיים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תפתח מחר (שבת, 19:50) את דרכה בסיבוב ח' של גביע המדינה, כשתתארח באצטדיון בעפולה אצל הפועל אום אל פאחם מהלאומית מהליגה הלאומית. על פי הערכת אנשי מכבי ת"א, כ-1,000 הכרטיסים שהוצעו לאוהדי הקבוצה למכירה יאזלו עד מחר, כך שצפוי אצטדיון מלא ב-3,000 צופים בסך הכל.

במכבי ת"א רוצים לחזור למסלול הניצחונות ומייחסים חשיבות רבה למשחק, בעיקר אחרי שתי תוצאות תיקו מאכזבות בליגה. המאמן ולדימיר איביץ' צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב, גם בשל חסרונם של דן גלזר ואיתי שכטר המוצהבים וגם כדי לחלק כוחות ולתת לשחקנים נוספים הזדמנות לשחק לפני המפגש נגד בני יהודה ביום שלישי הקרוב בבלומפילד במסגרת הליגה.

רוסלן ברסקי צפוי לפתוח בקישור האחורי לצידו של אייל גולסה, כאשר ארון שויינפלד יפתח בחלק הקדמי. השוער היווני אנדראס יאניוטיס, שירד לספסל מאז שנפצע וראה את דניאל טננבאום שומר בהצלחה על שער הקבוצה, עשו לפתוח בין הקורות כחלק מהרוטציה של איביץ'. גם בחולייה האחורית עשוי המאמן לערוך שינויים, כאשר מאור קנדיל נמצא בתמונת ההרכב במקום אנדרה ג'ראלדש וגם שחר פיבן, שחתם אמש על הארכת חוזהו במועדון לארבע שנים נוספות, מועמד לפתוח במקום איתן טיבי או ז'איר אמאדור. שרן ייני שעורך בשבועיים האחרונים אימונים מלאים עם הקבוצה, עשוי להיכלל מחר בסגל, לראשונה מאז שנפצע בחודש יולי. צמד החלוצים הפצועים, צ'יקו אופאדו וניק בלקמן, חזרו להתאמן עם הקבוצה, אך עדין לא ידוע אם יחזרו לסגל, למשחק. בנוסף לכך גם שחקן ההתקפה יונתן כהן ישוב לסגל הצהובים לאחר שלא נכלל בסגל בשני המשחקים האחרונים. 

הקשר דור פרץ, שמחלים מקרע בגיד מפרק הירך, סיים את פרק השיקום שלו במרפאת "פורטיוס קליניק" שבלונדון ושב אמש לישראל. בסביבתו של פרץ מספרים כי נכון לעכשיו הליך ההחלמה של הקשר, מתקדם כמתוכנן. פרץ אמור להתחיל כעת באימונים אישיים בקריית שלום ואם הכל יילך כמתוכנן, הוא צפוי לשוב בתוך חודש למגרשים.


דור פרץ. יתחיל באימונים אישיים (אריאל שלום)

הרכב משוער: אנדראס יאניוטיס (דניאל טננבאום), מאור קנדיל (אנדרה ג'ראלדש), איתן טיבי, ז'איר אמאדור, אנריק סבוריט, רוסלן ברסקי, אייל גולסה, דור מיכה, עומר אצילי, איילון אלמוג (מתן חוזז), ארון שוינפלד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי