סגל חסר למ.ס אשדוד, משה אוחיון: "גם ב"ש תבצע רוטציה"

רוני אוואט, משה אוחיון
רוני אוואט, משה אוחיון | לירון מולדובן

בעיר הנמל אמנם יצטרכו להסתדר בין השאר ללא שגיב יחזקאל וטימותי אוואני, אבל מאמינים ביציאה לדרך חשבה על חשבון הקבוצה מבירת הנגב שנקלעה למשבר. וסנו בן ה-18 יפתח במרכז ההגנה

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד תארח מחר באצטדיון הי"א את הפועל באר שבע במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה ובאמצע השבוע תצא לאצטדיון בלומפילד למשחק ליגה נגד הפועל תל אביב, ולכאן המאמן רוני אוואט ועוזרו משה אוחיון עשויים לבצע מספר שינויים בהרכב, במטרה לחלק את הכוחות.

אוואט יישב גם מחר על הספסל ויצטרך למצוא פיתרון להיעדרו של הבלם האוגנדי טימותי אוואני, שהורחק בכרטיס אדום נגד הפועל חדרה. בנוסף, הבלם/ מגן הצעיר גילי כהן התגייס אתמול לצה"ל וגם הוא בספק למשחק ואילו החלוץ שגיב יחזקאל פצוע בשריר הירך ואינו מתוכנן להיות בסגל, כך שבמקומו כבר תורגל יאקוב סילבסטר. גם בנצי מושל פצוע וייעדר, כך שבמערך של שלושה בלמים אמור לפתוח במרכז ההגנה דודי תירם לצד ניר ברדע וזוהר זסנו בן ה-18 שיתגייס לצה"ל בשבוע הבא. עוד על פי האימונים האחרונים, מסתמן שהשוער הראשון רועי משפתי יקבל מנוחה ובין הקורות יהיה מחר שוער המשנה הכישרוני רון שושן.

משה אוחיון אמר לקראת המשחק: "הקבוצה לא בכושר של תחילת העונה, אז סיימנו ב-2:2 נגד הפועל ב"ש, אבל אנו מאמינים כי דרך גביע המדינה הקבוצה תצא לדרך חדשה בליגה וניצור כאן מומנטום. באר שבע תבצע רוטציה וגם באשדוד יהיו מחר שינויים בסגל ובהרכב, כי קיים עומס וזה מורגש אצל השחקנים".


הרכב משוער:
רון שושן, סמואל אלאבי, זוהר זסנו, דודי תירם, ניר ברדע, לאונרדו אווסו, מונטרי קמאהני, רועי גורדנה, שלומי אזולאי, דין דוד ( מוחמד כנעאן ), יאקוב סילבסטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי