גיא לוזון על סף חתימה לעונה נוספת במכבי פתח תקווה

גיא לוזון
גיא לוזון | אודי ציטיאט

פתיחת העונה המוצלחת עשתה את שלה והמאמן סיכם על חוזה חדש, היו"ר אבי לוזון אישר את הדברים ואמר: "היינו יכולים להשתלב בליגת העל". שחקנים בקבוצה אחרי ה-2:3 על ק"ש: "עם הגרלה טובה נוכל לעלות לרבע הגמר"

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה קיוו לאורך השבוע שמשחק הגביע מול קריית שמונה יאפשר להם להוכיח שלפחות מבחינת הרמה, הם עומדים שווה בשווה מול קבוצה בליגת העל. ואכן כך עשו אתמול (שישי) המלאבסים, כשגברו 2:3 על החבורה של קובי רפואה והעפילו לשמינית גמר גביע המדינה.

הצלחת הקבוצה, שטרם הפסידה העונה בליגה, עשתה את שלה ובימים האחרונים סיכם גיא לוזון על חוזה חדש לעונה נוספת במועדון, אותו הוא צפוי להוביל בליגת העל בעונה הבאה, בתנאי שהקבוצה אכן תבטיח את עלייתה. למעשה, כל הפרטים נסגרו בין הצדדים ומה שנותר הוא רק חתימה רשמית, שצפויה להתרחש בקרוב.

החוזה צפוי להיות לעונה אחת בלבד, כאשר לוזון עצמו מקווה שעונה טובה בשנה הבאה תאפשר לו לחזור לקדמת הבמה. היו"ר אבי לוזון אישר זאת לאחר המשחק, כשאמר: "גיא לוזון יהיה מאמן מכבי פתח תקווה בעונה הבאה".


"היינו יכולים להשתלב בליגת העל". אבי לוזון (אודי ציטיאט)

"מכבי פתח תקווה היא קבוצה מצוינת אבל היא עדיין לא בליגת העל", המשיך היו"ר, "אני מקווה שנהיה שם עוד חמישה חודשים. היינו יכולים להשתלב בליגת העל גם השנה. ניצחון על קובי רפואה? עברנו שלב וזה מה שחשוב. אנחנו רוצים לקבל בשלב הבא יריבה שנוכל לעבור".

בפתח תקווה יצאו שבעי רצון ואף הרגישו שיכלו לסיים את המשחק בתוצאה גבוהה יותר: "כל המשחק היינו יותר מסוכנים. היינו יותר טובים מהם", אמרו שחקנים במועדון. "עם הגרלה טובה אנחנו בקלות יכולים למצוא את עצמנו ברבע הגמר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי