בנס ציונה לא מתרגשים: "לא זכינו בגביע מעולם, נחכה לשנה הבאה"

שחקני מכבי חיפה, שחקני נס ציונה
שחקני מכבי חיפה, שחקני נס ציונה | מאור אלקסלסי

אחרי ההפסד 3:1 בהארכה למכבי חיפה בסיבוב ח', בקבוצה אמרו: "ההישרדות בליגת העל היא הלחם והחמאה שלנו". תורג'מן, שהעלה הרכב משני: "לא חשבנו שנגיע להארכה. לקבוצות הגדולות אנחנו מסתכלים בעיניים"

(גודל טקסט)

סקציה נס ציונה הודחה אתמול (שבת) מגביע המדינה כבר בסיבוב ח', לאחר הפסד 3:1 בהארכה למכבי חיפה אחרי תיקו 1:1 בתום 90 דקות. עכשיו תוכל נס ציונה להתרכז רק בניסיונות ההיחלצות מהקו האדום ולנסות להישאר בליגת העל.

דווקא במשחק החוץ בסמי עופר נגד מכבי חיפה החזקה החליט המאמן עמיר תורג'מן להעלות הרכב אשר כלל שחקנים מחליפים רבים, כיוון שכבר באמצע השבוע תהיה זקוקה נס ציונה לכוחות רעננים במחזור הליגה באצטדיון המושבה נגד מכבי נתניה.

גורם במועדון: "עלינו לליגת העל אחרי 51 שנים. בגביע המדינה לא זכינו מעולם, ונמתין לניסיון נוסף בשנה הבאה. הלחם והחמאה עכשיו זה ההישרדות בליגת העל, מבצע לא פשוט שאנחנו מאמינים בו. נגד מכבי חיפה לא היו לנו את האנרגיות כמו נגד מכבי תל אביב".

תורג'מן.
תורג'מן. "מגיע שאפו לכל מי ששיחק" (מאור אלקסלסי)

תורג'מן ויתר אתמול על עומרי גלזר, רז נחמיאס, פרנסיסקו דוטארי, סבין לילאי, סיקו טורה ומוסא מאזו, אשר ישבו על ספסל המחליפים, וייתכן שאיתם התוצאה הייתה אחרת. נס ציונה תנסה להכשיר את הפצועים גיא בדש, דרייס וויטנס ושי אליאס בתוך עשרה ימים.

תורג'מן אמר לאחר המשחק: "זה היה משחק עם פחות כדורגל שלנו, אבל מי מהשחקנים ששיחק מגיע לו שאפו גדול. לא באנו להעביר את הזמן אבל בהארכה השחקנים כבר היו עייפים ומותשים וחלקם לא עברו עד כה 90 דקות באינטנסיביות. לא רצינו להגיע להארכה ולשחק 120 דקות, האמנו שזה יסתיים לכאן או לכאן בזמן החוקי. זה המצב שנוצר, וידוע שבאצטדיון סמי עופר זה אף פעם לא קל".

הקבוצה משחקת אחרת נגד הגדולות: "לקבוצות הגדולות אנחנו מביטים בעיניים ומוציאים נקודות. הליגה שלנו היא הקבוצות הקטנות, ומולן צריך את הנקודות כדי להישאר בליגת העל וכך נעשה כבר מהמשחק הקרוב בליגה". 

עוד באותו נושא: גביע המדינה, עמיר תורג'מן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי