איפוק בחיפה: "היכולת לא תספיק למאבק בצמרת". חזיזה זכה למחמאות

שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

במועדון הביעו אכזבה מהיכולת בחלק ההתקפי ובעיקר מהיכולת של שרי רוקאביצה. לביא, חזיזה ומנחם בסכנה להיעדר מהמשחק נגד מכבי תל אביב. כמעט כל הכרטיסים לדרבי אזלו

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

רגשות מעורבים במכבי חיפה לאחר ההעפלה לשמינית גמר גביע המדינה אתמול (שבת) עם 1:3 על נס ציונה. מצד אחד הירוקים עברו לשלב הבא, אבל מאידך שוב הציגו משחק חלש בעיקר בחלק ההתקפי, דבר שגורם לחשש לקראת המשך העונה. "אמנם עלינו שלב, אבל היכולת הזאת לא תספיק למאבק בצמרת הליגה, בטח לא לאליפות", אמרו בחיפה לאחר המשחק.

החשש הגדול בחלק ההתקפי הגיע מהיכולת החלשה של צ'רון שרי, שהציג את המשחק החלש שלו במדים הירוקים, וגם של החלוץ ניקיטה רוקאביצה שנראה בירידה מסוימת בכושרו מאז הניצחון הביתי על בית"ר ירושלים. במועדון גם הודו כי העובדה שמרקו בלבול הסכים להקשיב לצוות שלו ולהשאיר על המגרש את דולב חזיזה בהארכה הביאה לניצחון בסיום. המאמן עצמו רצה בתחילה להוציא את חזיזה על מנת לאפשר מנוחה מסוימת לקראת הדרבי ביום שלישי, אך לבסוף הוחלט להוציא את נטע לביע וחזיזה הוביל את הירוקים לשלב הבא.

אגב, חזיזה ולביא החזיקו ארבעה צהובים לפני המשחק הזה ולא ספגו צהוב נוסף, משמע אם יירשמו בפנקס נגד היריבה העירונית הם ייעדרו בעוד שבועיים מול מכבי תל אביב. אליהם הצטרף גם סאן מנחם, שספג צהוב רביעי, ובחיפה כבר חוששים שאחד מהשלושה ייעדר במשחק העונה המתקרב.

חזיזה. יישמר מצהובים בדרבי (מאור אלקסלסי)
חזיזה. יישמר מצהובים בדרבי (מאור אלקסלסי)

סינטיהו סלליך וז'אנדו פוקס פתחו לראשונה העונה, ואף זכו למחמאות בסיום, אך נראה כי הקמרוני בכל זאת ישוחרר בחודש ינואר. מי שעוד זכה למחמאות היה דולב חזיזה, ששוב כבש צמד והוכיח כי מדובר בכוכב הגדול של הירוקים עד כה העונה. ירדן שועה חזר לסגל ונכנס כמחליף בדקה ה-60, וזאת לאחר השיחה שלו בתחילת השבוע שעבר עם יענקל'ה שחר.

בינתיים, במועדון כבר חושבים על הדרבי, אליו יחזרו לסגל המגן ארנסט מאבוקה והבלם עופרי ארד המוצהבים. השוער גיא חיימוב והחלוץ מוחמד עוואד לא צפויים להיות בסגל. מעבר לכך, במועדון בטוחים כי האצטדיון יהיה מלא כאשר כבר כמעט כ-10,000 אוהדים ירוקים הבטיחו את מקומם מעבר לרוכשי המנויים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי