בבית"ר תוהים: האם עלי מוחמד יכול להפוך לשחקן של מספרים?

עלי מוחמד
עלי מוחמד | דני מרון

בבירה מקווים שהניז'רי משנה כיוון בקריירה, לאור העובדה שנמצא בעונת שיא בנושא כיבוש שערים. לוי מחפש חלוץ, וארן מאותת לו: "יש לי חוזה עד 2022". במועדון מתמוגגים מזרגרי ("יותר טכני מקלטינס")

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ממשיכה בקצב ההתקדמות שהיא עושה בשבועות האחרונים: אחרי שהעפילה למקום השלישי בליגה ועברה אתמול שלב בגביע עם 0:5 מוחץ על הפועל ראשון לציון, הקבוצה תשוב להתאמן היום (שני) לקראת המשחק ביום רביעי מול הפועל רעננה (20:00 בספורט4), בתקווה לצמצם את הפער משתי המובילות. רוני לוי אמור לערוך מספר שינויים בהרכב, כולל הצבתו של אנטואן קונטה בהגנה בתקווה שאכן ישוב מפציעה. עידן ורד עדיין לא ייכלל בסגל, אך קצב ההתקדמות שלו משביע רצון.

מעבר לקלות שבה ניצחה הקבוצה את ראשון לציון, נקודת האור במשחק אתמול היה אביאל זרגרי. זאת לא הפעם הראשונה שרוני לוי מעלה קשר אחורי צעיר וזורק אותו למים: הוא עשה את זה בעבר עם נטע לביא ובירם כיאל במכבי חיפה. כעת, הקשר שיכול לשחק גם כבלם, אמור להשתלב ברוטציה שלו. "יש לו כושר גופני מעולה, הוא חזק ואגרסיבי. הוא מזכיר מעט את דויד קלטינס, אבל יותר טכני ממנו", נאמר על הקשר שבישל אתמול את השער ללירן רוטמן.

בנושא אחר: השער של עלי מוחמד אתמול לא הפתיע איש בבית"ר ירושלים. זהו שערו השני העונה. את הראשון הוא כבש מול בני יהודה, לפני פחות מחודשיים. עבור הקשר הניז'רי בן ה-24 זאת עונת השיא מבחינת מספרים – שני שערים. במועדון תהו אתמול האם מוחמד יכול להפוך בעתיד לשחקן של מספרים. הנתון הזה, הם אומרים, יכול להפוך אותו מאחד הקשרים הטובים בליגת העל לנכס שאפשר להשביח. "הכניסה לרחבה, העברת הכדור לשמאל והסיומת הראו שיש לו יכולות טכניות, בניגוד למה שהמון חושבים. המשך העונה הוא המדד הטוב ביותר לעניין הזה. לא הביאו אותו בשביל מספרים, אבל אם הוא יכול להפוך לשחקן כזה, זה יעזור לו להתקדם בקריירה", אמרו בבית"ר, שם היו מרוצים מהעובדה שאופיר קריאף, שחזר מפציעה, ולירן רוטמן כבשו אתמול.


מוחמד. שני שערים בלבד, אבל זו עונת שיא (דני מרון)

למרות הצמד של אנתוני וארן אתמול, רוני לוי ויוסי בניון ממשיכים לחפש חלוץ, מתוך הנחה שמשה חוגג אכן מאשר להביא שחקן כזה. וארן שלח אתמול מסר לצוות המקצועי לגבי החוזה שלו בקבוצה והביע רצון להישאר, זאת למרות שהוא מחזיק בשלוש הצעות לפחות מקבוצות בליגת העל. "זה כיף גדול להבקיע, גם לשחק. ראינו שבגביע הכל אפשרי, אז לקחנו את המשחק ברצינות", אמר וארן הלילה. "יש לנו קבוצה מצוינת, לא פשוט להיכנס לרוטציה ולפתוח ב-11. אני עובד באימונים, כשאני נכנס אני נותן את המקסימום".

וארן מודע שהתחרות עם שלומי אזולאי, הבן המועדף של לוי, פגעה בו. "אבל", הוא מציין, "אני ושלומי אזולאי חברים, אין שום בעיה בנינו. זו החלטה של המאמן. יש עשרים ומשהו שחקנים, רק 11 יכולים לפתוח". כשנשאל המישור האישי אמר: "חתמתי לשלוש שנים בבית"ר, עד 2022, אני אוהב את המועדון מאוד. חשוב לי להישאר פה כדי לקבל את הקרדיט". על הליגה: "אנחנו לוקחים כל משחק ברצינות, רוצים לנצח. ננסה ללכת עד הסוף בליגה וננסה לסיים הכי גבוה שאפשר בליגה".


וארן. מאותת לרוני לוי שהוא כאן כדי להישאר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי