ורד בכוננות, רוני לוי תרגל פנדלים לקראת בני ריינה: "לא לזלזל"

שחקני בית"ר ירושלים, רוני לוי
שחקני בית"ר ירושלים, רוני לוי | דני מרון

מאמן בית"ר ירושלים לא מקל ראש ביריבה מליגה ב' והקרין תקציר של המשחק מול שדרות, אבל יגיע עם סגל חסר: אזולאי לא כשיר, בן חיים וגרסיה בספק ושחקנים מהנוער יתלבשו. הצוות הכין את הקפטן לאפשרות שישחק

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים קיימה את האימון המסכם לקראת המשחק מחר (חמישי ב-18:45) מול מכבי בני ריינה מליגה ב' במסגרת שמינית גמר גביע המדינה, ממנו עולה כי רוני לוי יערוך רוטציה רחבה בהרכב. עוד קודם לכן ערך המאמן אסיפת וידאו וביקש מהשחקנים "לא לזלזל ביריבה". השחקנים צפו בניצחון בני ריינה בשלב הקודם מול מכבי שדרות.

רוי דוגה, ליאון מזרחי ודוד דגו זומנו לאימון הקבוצה בשל הסגל הקצר יחסית שכולל פצועים רבים, אולם עידן ורד ערך אימון כמעט מלא ובבית"ר הכינו אותו לאפשרות שיהיה בסגל. בסיום האימון ביקש רוני לוי מהשחקנים לגשת למרכז הרחבה ותרגל איתם בעיטות עונשין מ-11 מטר.

דיוגו ורדסקה, טל בן חיים וליוואי גארסיה לא התאמנו ולא כשירים למשחק ואילו שלומי אזולאי לא התאמן אף הוא ולא יהיה בסגל. גדי קינדה, שיחתום בימים הקרובים בקנזס סיטי, ערך טיפול אישי. גם אנטואן קונטה השוהה בצרפת לא ייכלל ב-18. לעומת זאת, לוי שוקל לתת דקות לשוער השני שלו נתנאל דלויה, אבל ההחלטה תתקבל רק הלילה. אנתוני וארן ואופיר קריאף אמורים לפתוח ובצד שמאל תורגל אורי מגבו על חשבון מקס גרצ'קין. שלום אדרי וגם תמיר עדי תורגלו לסירוגין בהרכב.


הרכב משוער:
נתנאל דלויה (איתמר ניצן); שי קונסטנטין, אופיר קריאף, אור זהבי, אורי מגבו, תמיר עדי, לירן רוטמן, עלי מוחמד (דן איינבינדר), שלום אדרי, אביאל זרגרי, אנתוני וארן.


לא מקל ראש ביריבה. רוני לוי (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי