ערן לוי: "אלישע לא יקח אותי גם אם אהיה השחקן היחיד בקבוצה"

ערן לוי
ערן לוי | אודי ציטיאט

הקשר שערך הופעת בכורה בהרכב הפועל עפולה, עקץ את מאמן בני יהודה לאחר המשחק: "עוד קצת החלודה תירד ואני אעשה כל מה שאני צריך לעשות"

(גודל טקסט)

ערן לוי ערך הערב הופעת בכורה בהרכב קבוצתו החדשה, הפועל עפולה, שהפסידה 1:0 לבני יהודה והודחה בשמינית גמר גביע המדינה. לאחר המשחק, הקשר דיבר לראשונה מאז חתם וסיכם את ההפסד באכזבה:

"הבכורה הזאת חשובה לי, מאוד רציתי לשחק, בטבע שלי אני מגיע לכל משחק במטרה לנצח. פגשנו קבוצה מליגת העל, אני חושב שבמחצית הראשונה היינו צריכים לעשות משהו, קצת היססנו קצת איבדנו, בסוף קיבלנו גול מנאיביות. בסופו של דבר, ואני ודע את זה טוב מאוד, בגביע צריך לעבור, לא עשינו את זה ונצטרך להתמקד בליגה ולתת את הכל שם"
 
ההרגשה לחזור להרכב אחרי תקופה ארוכה:
"אמרתי את זה תמיד, אני אוהב כדורגל ואני אשחק כל עוד אני יכול. עוד קצת החלודה תירד ואני אעשה כל מה שאני צריך לעשות בשביל לעזור לקבוצה הזאת להישאר בליגה".
 
אלישע לוי לא לקח אותך לנבחרת בעבר, חושב שהוא מתחרט בדיעבד?
"אלישע לא יקח אותי גם אם תהיה קבוצה אחת במדינה ואני אהיה לבד בקבוצה"
 
המטרות של עפולה?
"בטח לא פליאוף עליון, אנחנו צריכים להישאר בליגה, חבל שמועדון כזה ירד לליגה א'". 


ערן לוי: "החלודה תירד ואני אעשה כל מה שאני צריך לעשות" (אודי צטיאט)

אלישע לוי מנגד, דיבר בסיום המשחק והתרכז בעיקר ביכולת של שחקניו: "בוודאי שלא שיחקנו מספיק טוב, אנחנו צריכים לשחק הרבה יותר מהר, לייצר הרבה יותר הזדמנויות ובסופו של דבר כפי שאמרתי, עברנו, עכשיו נסתכל קדימה כי יש לנו הרבה עבודה. אתה לא מצפה שבכמה ימים הכל ישתנה, יש לנו זמן וסבלנות".
 
על כך שמעולם לא זכה בגביע המדינה: "בני יהודה זאת קבוצת גביע, עברנו היום אבל יש לנו עוד זמן עד שנגיע לזה. אם נגיע לזה, נדבר על זה".
 
על המצב עם האוהדים: "ברור לי שהקהל של בני יהודה חווה עונה לא פשוטה, בשנים עברו הם נהנו בפלייאוף העליון ובגביע, אז אני מבין שבטח כואב להם, אבל אני יכול להבטיח להם שאנחנו עושים כל מאמץ כדי להרים את הקבוצה. אנחנו חייבים את האוהדים של בני יהודה, זה הכוח של המועדון הזה, מקום מאוד אותנטי. אנחנו צריכים אותם"
 
מי היה רוצה לקבל בשלב הבא? "מי שבא ברוך הבא"


אלישע לוי: "לא שיחקנו מספיק טוב" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי