ברעננה דרוכים: "המשחק נגד הפועל ת"א הוא התחלה של סדרת גמרים"

דיווין נאה
דיווין נאה | דני מרון

הקבוצה מהשרון נשמה לרווחה לאחר ה-2:4 נגד א.ס. אשדוד. אביטן: "אחרי שני ניצחונות רצופים יש כבר אנרגיות חדשות במועדון". שחקנים בקבוצה: "במשחק הקרוב תהיה מלחמה מהרגע הראשון". וגם: המאמן סימן מחליף לגאנם

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה נושמת היום (חמישי) לרווחה לאחר שצלחה את שלב שמינית גמר גביע המדינה עם 2:4 על האדומים אשדוד. בקבוצה החלו כבר מהבוקר את ההכנות למשחק הקרוב נגד הפועל תל אביב ביום ראשון, אשר הוגדר כ"הגמר הראשון מתוך סדרה של גמרים" בדרך להיחלצות מהמקום האחרון.

שחקנים בקבוצה אמרו בסיום המשחק באשדוד: "נהיה חייבים להרים את הרמה שלנו נגד הפועל ת"א. זה משחק בו תהיה מלחמה מהרגע הראשון שלנו ואסור לנו להפסיד בו, לא משנה מה".

המאמן ניסו אביטן התייחס למשחק הקרוב: "אחרי סיבוב שלם בליגה בלי ניצחון בליגה היה לחץ גדול מאוד בקבוצה ובמועדון, אבל אחרי הניצחון נגד הפועל באר שבע וזה שהשגנו היום בגביע חיבר כבר שניים רצופים וזה יצר אנרגיות חדשות בהפועל רעננה. מבינים את המצב שלנו בליגה וברור שהמשחק נגד הפועל ת"א הוא הכי חשוב כרגע ונהיה חייבים שיפור ביכולת שלנו".


אביטן. "יש אנרגיות חדשות בהפועל רעננה" (דני מרון)

הסוגיה הבוערת ביותר ברעננה היא עתידו של החלוץ קייס גאנם במועדון, אשר מבקש לעזוב בחלון ההעברות הנוכחי את הקבוצה. לגאנם יש הבטחה כי יאפשרו לו לעזוב בינואר והמומעדת העיקרית לצרפו היא מכבי תל אביב. בסביבתו טוענים היא הפרידה היא מהלך הכרחי וכי הוא הגיע למיצוי בהפועל רעננה.

בשבועות האחרונים גאנם נראה שפוף מאוד, וכלל לא מזכיר את אותו השחקן המוכשר שכיכב בעונה שעברה. בקבוצתו היו בטוחים כי מספר קבוצות צמרת בליגת העל יביעו עניין ברכישתו, אך העובדה כי כמעט אינו מצא את השער העונה גורמת להתעניינות פחותה.

אם מכירתו של גאנם תצא בסוף לפועל, אביטן סימן לעצמו כבר מועמד בכיר למחליפו – פיראס מוגרבי מבני סכנין. החלוץ מהלאומית מוערך מאוד אצל המאמן, שרצה לצרפו עוד כשאימן את הפועל חדרה והפועל ת"א.


מוגרבי. יחליף את גאנם? (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי