משפתי בספק, הפועל חיפה מוכנה לגביע: "החלומות לא נגמרו בפלייאוף"

גיא משפתי
גיא משפתי | מאור אלקסלסי

אחרי סיום העונה הסדירה בשישייה הראשונה בזכות ה-0:0 מול בני יהודה, הקבוצה תפגוש שוב את הזהובים ברבע הגמר. הבלם יעבור מבחן כשירות, בלילתי בכוננות. סילבס: "עוד יש במועדון את טעם הזכייה מלפני שנתיים"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)
"החלומות שלנו לא נגמרו בפלייאוף העליון" הצהירו בהפועל חיפה לקראת משחק רבע גמר גביע המדינה מחר (שלישי) ב-19:00 מול בני יהודה, וזו הגישה עמה מגיעים השחקנים להתמודדות החשובה. המאמן חיים סילבס ערך שיחה עם חניכיו ושיבח אותם על הגישה במשחק האחרון בליגה, ב-0:0 מול אותה בני יהודה, ציין כי העונה מבחינתו לא הסתיימה והבהיר: "בואו נמשיך את העונה הקסומה שלנו". המאמן גם ציין לטובה את ההשקעה של שחקני החלק ההתקפי, שירדו לאחור ועזרו ההגנה.

הבעלים, יואב כץ, עשוי לערוך מחר שיחת סקייפ עם השחקנים לפני המשחק החשוב מול המחזיקה הנוכחית של הגביע. מבחינה מקצועית, סילבס לא צפוי לבצע שינויים בהרכב, כאשר ההתלבטות היחידה נמצאת במרכז ההגנה בעקבות הפציעה של גיא משפתי. השחקן לא סיים הבוקר את האימון, ומי שתורגל במקומו כבלם הוא ניקולה גולאן בזמן שאלי בלילתי תורגל כמגן שמאלי. בכל מקרה, משפתי יעבור מחר מבחן כשירות לפני המשחק. לירן סרדל ערך אימון מלא וצפוי להיות כשיר.

סילבס אמר לקראת המשחק: "אנחנו מאוד שמחים על ההגעה לפלייאוף העליון וכרגע מתפנים למשימת הגביע. הטעם של הגביע מלפני שנתיים עוד נמצא במועדון. כולנו רוצים לחוות זאת מחדש ונעשה הכל כדי לנצח למרות שמצפה לנו משחק לא קל. אנחנו מצפים לקהל גדול שיבוא לדחוף אותנו וייתן לנו תחושה של עליונות ונעשה הכל כדי לעבור שלב".


חיים סילבס חוגג את העלייה לפלייאוף העליון (אריאל שלום)

בנושא אחר, השחקנים אלי בלילתי ומיקי סירושטיין ביקרו היום אחרי האימון את איתי בן השבע, אשר מאושפז במחלקה האונקולוגית בבית החולים רמב"ם. הצמד העניק לאיתי חולצת משחק רשמית ושי מתנת המועדון, איחל לו החלמה מהירה והם אף הזמינו אותו להתארח באחד ממשחקי הבית הקרובים בפלייאוף העליון.


הרכב משוער: 
יסמין בוריץ', דור מלול, גיא משפתי (אלי בלילתי), מיקי סירושטיין, ניקולה גולאן, קווין טאפוקו, לירן סרדל, סער פדידה, גידי קאניוק, עדן בן בסט, יאקוב סילבסטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי